Nor jeg er inde og spille online så lig plusi kan den finde på at fryse og den gør også på min far på pc og jeg kan ikke komme til at lukke spille ned bliver nåd til at slukke for pc Hjælp plzz
cod4 fryser
-
-
jeg havde så ingen problemer med den rigtige source alså version 1.0 men du ka jo prøve at opdater CoD4 den nyeste Patch til den er version 1.7
CoD4 Patch 1.6 @ 283mb
Patch 1.6:
Ændringer og tilføjelser:
- New maps Creek, Chinatown, Broadcast, and Killhouse
- Hardcore and oldschool server browser filters
- Fix for a Denial of Service attack.
- Includes all the changes up to patch 1.5CoD4 Patch 1.7 @ 37mb (Patchen kræver version 1.6 installeret på forhånd.)
-
den har jeg i
-
Oprindeligt indlæg af wuffi
den har jeg ibruger du noget som no-intro el. no-dvd crack får at startet gamet?
-
nej
-
Så er det nok noget andet der for det til at crashe.. Men det kan jo være mange ting..!
-
ok det er unlerlig at det så gør på to pcer
-
Nej det er ikke underligt for i kører sikkert med samme firewall og på samme forbindelse
-
nej min fars pc er i aalborg og min er i aabybro
-
nej min fars pc er i aalborg og min er i aabybroHviken firewall bruger du?
Lige nøjagtig firewalls kan give ovennævnte problem.
Måske et jydeproblem ROFL, arj den var lidt intern den joke da stort set hele min klan er jyder -
har funden probleme det er mit xfire der gør det
-
har funden probleme det er mit xfire der gør detMåske en indstilling i xfire, men selve xfire gør det ikke, da vi alle kører med xfire (næsten alle
)
Kan ikke huske hvad den hedder den indstilling, men det er det overlay der popper meddelelser ind over spillet. -
har lige få at vide har en fejl der hedder md5tools hvad er det?
-
Er du flov over din antivirus/firewall, siden den ikke er nævnt hehe
Efter hvad jeg har googlet ser det ud som om at det har med PB og loosing packets at gøre, hvilket sagtens kan skyldes firewall.
Det kan altså også bare være PB der skal opdateres -
online armor hedder mit firewall
-
kender den desværre ikke, men prøv evt at høre på codgaming.dk om der er nogen der har prøvet samspillet imellem cod4 og den firewall.
Kender flere der har haft meget forskellige problemer og de fleste stammer fra firewalls eller punkbuster.
prøv evt i et meget kort øjeblik at slå din firewall fra (ellers ikke noget jeg anbefaler) hvis det hjælper så det på jagt efter en ny firewall.Mvh Johnny
-
ok tak skal pøve