CyberCity, youre the best...

  • Quote

    Originally posted by sehested


    ej det er da løgn wolfi er der noen der har prøvet og gøre det, tottalt usmageligt, det vil jeg nok betegne som en regulær svinestreg som vi jo nok er nød til og ha op til drøftelse ved næste klubmøde i tweak:)


    Hehe, nogle mennesker har ingen skam i livet :D

  • og ja T jeg måtte sq betale med de midler jeg ikke har og så li her op til jul :(
    eller ku jeg forvente en inkasso sag og det orkede jeg bare ikk og sku igennem og hvis så ikk jeg havde mit juridiske bagland iorden tja så var der ikk så meget andet og gøre.


    har en klagesag kørende hos tele2 ang min situation som de så selv ska afgøre.................LOL gad vide h´va afgørelse de kommer med i den sag ;)svindlerbule

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    har vist sagt for meget allerede nu :D


    Ok, en lille gåde:


    Pruuuuut...... Dette var mig der slap en vind.


    Hvad er så dette: Pru.........


    Jo, det er dig, der slipper en halv vind...


    Tag den...He he he :))


  • hehe det kommer jo an på den tolkning af de ting jeg skriver *G*

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by sehested
    og ja T jeg måtte sq betale med de midler jeg ikke har og så li her op til jul :(
    eller ku jeg forvente en inkasso sag og det orkede jeg bare ikk og sku igennem og hvis så ikk jeg havde mit juridiske bagland iorden tja så var der ikk så meget andet og gøre.


    har en klagesag kørende hos tele2 ang min situation som de så selv ska afgøre.................LOL gad vide h´va afgørelse de kommer med i den sag ;)svindlerbule


    Hvorfor skal de afgøre den sag?, er du ikke gået til teleankenævnet(tror nok det hedder det?) med den ??

  • pga det mest var påstande mod påstand , havde bare noen mundtlige aftaler de ikk overholdte

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested
    pga det mest var påstande mod påstand , havde bare noen mundtlige aftaler de ikk overholdte


    Hmm Tele2= Tåber :]

  • yup det har jeg fundet ud af, men bare lidt for sent de ska heller aldrig noensinde tænke på at kontakte mig mere hverken med tilbud ell. lign om så de lover mig gratis i-net vil jeg ikk skifte over til dem

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Nu i snakker så meget godt om Cybercity kan jeg tilføje at jeg også snart hopper på den vogn.... Tiscali er jordens fjolser nr. 1!


    Jeg har længe kørt 1024/128..... og kom ved en fejl til at ændre hastigheden ved deres nye "tilbud"... da jeg læste forkert!.... nå men de bør da ændre tilbage igen.... men NÆHHHH NEJ...... nu har de kun de hastigheder og jeg kan ikke få den gamle tilbage!..... så skifter jeg til et andet selskab sagde jeg.....


    Det er jeg ked af sagde hun så bare...... hold fest mand.....de er nogle fjolser og ALT for dyre! Kim fra TweakUP har også haft en del probs med dem....


    Cybercity here I come..... på et tidspunkt hehe!

  • Quote

    Jeg har lidt problemer med mit TDC ADSL og kunne godt bruge lidt hjælp.


    Det drejer sig om den info du holder tilbage. Kom venligst med den. Er ved at gå til af nysgerrighed ;)


    BTW. Jeg har en 1024/256 ADSL som jeg er godt tilfreds med. 535 pr måned og så er det gratis at ringe til kundeservice. Det kan CC ikke prale af ;)




    Psssst. - Behøver de jo heller ikke - eftersom det aldrig er nødvendigt at ringe til dem - for det kører bare..... ;);)

  • Quote

    Nu tænkte jeg også mere TDC kontra Tele2 ;)


    Liniens stabilitet, kundeservice og den slags :D



    Det er jo som at sammenligne en Trabant og en Ferrari.... ;)



    Tror det er hip som hap med TDC og CC - har selv CC og er tilfreds - men TDC er sikkert lige så godt - så er det så om man vil støtte de skattesvindlere... ;);)

  • Quote

    Originally posted by Lasse
    Cybercity here I come..... på et tidspunkt hehe!


    You're more than welcome :D


    Hos CC har jeg sg* skiftet op og ned som det passede mig, uden at de brokkede sig eller tog ekstra gebyrer - nice feature.


    og bedst af alt .... boooooooooooooooooooost :)) *G*


  • Ja, nemlig boost er en fed feature.. :D



  • Boost er for fedt - har stadig et 2Mbit kort til 30 dage liggende.....hæ hæ hæ hæ...

  • Quote

    Originally posted by WizZarD



    Boost er for fedt - har stadig et 2Mbit kort til 30 dage liggende.....hæ hæ hæ hæ...


    Damn - jeg fik min adsl og boostede dagen efter :)) *G*
    Så blev jeg jo nød til at opgradere til en 2Mbit da det sluttede (godt salgstrick af CC btw)

  • Quote

    Damn - jeg fik min adsl og boostede dagen efter :)) *G*
    Så blev jeg jo nød til at opgradere til en 2Mbit da det sluttede (godt salgstrick af CC btw)



    Er man lidt krævende.... ;) - hvad bruger man egentlig en 2Mbit linie til - er godt tilfreds med min 512/128.... :):)


    Meeeeeeeeeeen hvis andre får 1Mbit forærende - så skal jeg faaaaaaaaaandeme også have - ellers er der sgu en kundeservice medarbejder der får røde ører - på den pæne måde altså - ved jo fra mig selv at servicen til de ubehøvlede kan ligge på et meget lille sted... :] :]

  • Quote

    Originally posted by Nik.dk
    Jeg er nu glad for min 2048/512 linie fra TDC.
    Pris: 785kr om måneden.
    Hos CC koster en tilsvarende linie 895kr.


    Hmmm mystisk... jeg har ellers en tilsvarene fra CC til 595Kr pr. md. :))


  • Har heller aldrig hørt andet end godt om Cybercity, men det blev altså en TDC linie. Har ingen fastnettelefon, og derfor kunne CyberCity ikke levere. De kan ellers nogle steder, men ikke i mit tilfælde.

  • Quote

    Originally posted by Hellm@n


    Hmmm mystisk... jeg har ellers en tilsvarene fra CC til 595Kr pr. md. :))


    ?
    min 1024/512 koster 595 pr måned.Skal da vist lige have fat i CC :-)