Internet Anonymitet?

• Internet anonymitet er et oftet stillet spørsål i disse dage, så jeg gad godt vide om der ikke er et program som kan "maske" ens downloads/uploads, sådan andre udefra ikke kan læse hvad man laver på nettet?

Pentium 4 2660MHz
    MSI 645 Combo (MS-6737)
    512MB DDR Ram 333MHz
    128MB DDR Radeon 9700 Pro
    Windows XP Pro w/ SP1:]
    MSI 16x DVD drive & DVD Burner
    2 x 200GB WDC Fluid 7200rpm 8MB cache;)
    Audigy 2 (24bit/EAX 4) 8o
    Cambridge Desktop Theater 5.1 Speakers:)

Originally posted by TheBoss
    Internet anonymitet er et oftet stillet spørsål i disse dage, så jeg gad godt vide om der ikke er et program som kan "maske" ens downloads/uploads, sådan andre udefra ikke kan læse hvad man laver på nettet?

Hva mener du med du med udefra??

He he nu kommer mit hacker op i mig, bær over med mig hvis det er forkert...

Din internetudbyder vil altid kunne se hva du har lavet, og de er også de eneste, som kan anmelde dig... den eneste måde du kan undgå det på, er at hacke dig ind på deres sever ;) og slette deres log filer.. he he

Tror jeg nok, det er i hvert fald min teori ;)

• Takker Pollux. Jeg vil teste programmet når jeg kommer hjem om ca 3 timer.

learner:
    Udefra = Udvedkommende...alle andre en min Internet udbyder selvfølgeligt. Jeg tænker ikke specialt på hackerer her, bare generalt at være privat på nettet.

Pentium 4 2660MHz
    MSI 645 Combo (MS-6737)
    512MB DDR Ram 333MHz
    128MB DDR Radeon 9700 Pro
    Windows XP Pro w/ SP1:]
    MSI 16x DVD drive & DVD Burner
    2 x 200GB WDC Fluid 7200rpm 8MB cache;)
    Audigy 2 (24bit/EAX 4) 8o
    Cambridge Desktop Theater 5.1 Speakers:)

Rettet en gang, sidst af TheBoss ().

• Der er da vist en lille hacker gemt i dig ;)

Originally posted by mr_AcId_BuRN
    lol var også mit men nu er det en tyrker (MEGET BEDRE EN KEVIN) kan sQ ikke lige huske hvordan man staver hans navn

Helt sikkert mange andre hackere der har været bedre - men aldrig nogen der bliver så omtalt som ham ;)

..og det bedste er at man ved han har været på besøg alle mulige steder, men aldrig har kunne bevise noget - sikkert også derfor han tog 3 år uden retsag ;)

• he he han blev vist løsladt i 2000 gjorde han?? mener det er det der står til sidst i Operation takedown :D

• Så lige Hackers 2 igår

Damn den er fed, især der hvor han lige hacker 10000 computere, for at bryde en krypteret kode til FBI's et eller andet :D

i like him :D

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP