Hvilken DD-WRT firmware til min router

• jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken bin fil jeg ska hente til min Buffalo AirStation WHR-G125 router hos DD-WRT.com for at få deres firmwire på min router, har kigget lidt på det her link men synes der er så mange så ved ik hvilken jeg ska tage håber i ka hjælp mig, da jeg ved flere herinde bruger DD-WRT's firmware.

Link: Buffalo WHR-G125 (v24-sp1)

det er den her lille fætter hvis i ik kender den :roller:

[Blocked Image: http://www.buffalo-technology.com/images/products/WHR-G125-sm.jpg]

WHR-G125

• Øhh, det ser da meget rigtigt ud, først skriver du "navnet" så du ved hvorfor du har forward portene, så skriver du start porten 3478 (fx) vælger protocol (kan ikk lige huske hvordan det er med dem) så vælger du ip til den computer som porten(ene) skal forwardes til og så sidst vælger du sidste port 3480 (fx) så er portene fra 3478-3480 forwardet til din pc.

og så er det en ide at binde din Computeren MAC-adresse til en IP så du hele tiden får samme ip på din computer.. ;)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Øhh, det ser da meget rigtigt ud, først skriver du "navnet" så du ved hvorfor du har forward portene, så skriver du start porten 3478 (fx) vælger protocol (kan ikk lige huske hvordan det er med dem) så vælger du ip til den computer som porten(ene) skal forwardes til og så sidst vælger du sidste port 3480 (fx) så er portene fra 3478-3480 forwardet til din pc.

og så er det en ide at binde din Computeren MAC-adresse til en IP så du hele tiden får samme ip på din computer.. ;)

alt det har jeg gjort på screen'et men når jeg trykker add el. apply changes så blir det sådan PsyCho, så ved sku ik hva der sker :boxed:

EDIT** nu blir det jeg forwarder, i boxene, men porten er stadig ik åben :( **EDIT