Tjekker du foto og grafik

Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg er også herinde hver dag og kigge, men det er lang tid siden jeg har postet nogle billeder.

Og grunden til at jeg ikke har postet billeder herinde er nok fordi at jeg poster dem et andet sted hvor der er mere feddback, og der er nok lidt jantelov over hvorfor jeg ikke poster både her og andre steder.

Den med jantelov må du lige forklare lidt nærmere... jeg poster mine billeder flere steder og det kan jeg da ikke se noget problem i...

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Den med jantelov må du lige forklare lidt nærmere... jeg poster mine billeder flere steder og det kan jeg da ikke se noget problem i...

Det har noget at gøre med at foto "community´et" i Danmark er så lille at det er de samme mennesker man møder på de forskellige sider, og jeg har tænkt at folk ikke gider se mine billeder over det hele :)

Det har bare ikke været naturligt for mig at lave énslydende posts i forskellige fora :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Malk

Det har noget at gøre med at foto "community´et" i Danmark er så lille at det er de samme mennesker man møder på de forskellige sider, og jeg har tænkt at folk ikke gider se mine billeder over det hele :)

Det har bare ikke været naturligt for mig at lave énslydende posts i forskellige fora :)

Selvfølgelig er der nogen af os der er herinde der er på andre fotosider også, men det er nu ikke noget jeg ser som et problem. Det er da bare med at få noget kritik på sine billeder også selvom den samme person måske ser det to gange.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy