Crysis fryser til sidst i spillet på helt ny comp.

• Hej tweakere,

søger lidt info til hvorfor ovenstående kan ske. Har spillet helt uden problemer med settings på very high i 1280x1024 gennem hele spillet.

Nu hvor jeg skal nakke alien skibet så fryser spillet, har nu gjort det 2 gange. 1. gang kunne jeg få åbnet joblisten og afbryde spillet(dog med en del ventetid) 2. gang måtte jeg manuelt genstarte PC. 2. gang havde jeg endda sat settings ned et hak. Mit system er som følger:

Intel Core 2 Duo E 8500 3.16GHz, 6MB S-775
    4 GB DDR3 PC 10600 1333 MHz Corsair
    ASUS Striker II NSE *DDR3* S-775
    2048MB Force3D ATI HD4870x2 DDR5 PCI-E
    1000W Plazir 125mm PSU
    Windows Vista Home Premium 64 bit

PC er købt i Føniks Computer som også har installeret drivers m.m.

Jeg har ikke noget imod at måtte sætte settings yderligere ned, men burde jeg ikke kunne køre det hele på very high, uden probs?

• Jeg tilføjer lige noget til mit eget indlæg.

Jeg har nu prøvet at installere aller nyeste driver (Som jeg egentlig havde i forvejen), uden succes.

Jeg har også sat opløsning ned til 1024x768 med settings må medium, uden succes.

Derudover har jeg lige et andet spørgsmål, som måske kan fortælle mig om der en bug i mit spil. Dette her Alien skib svæver 100 meter over hangar skibet, selvom det grangiveligt ser ud som om at det har 4 ben som den burde gå rundt på. Gør den også det i jeres spil, eller kan det være her at der går noget galt?

Det hjælper ikke at starte et tidligere save-game, da samme scenarie udspiller sig når jeg når frem til slutningen.

Håber nogle kan hjælpe, da det er lidt nedern ikke at kunne gennemføre et spil, som man er kommet så langt i.

Jeg giver en øl til den der kan komme med løsningen. :cheers:

FlyZar

• FlyZar hva jeg ved af er der flere som har probs med Crysis: Warhead som er ejer af et 4870x2 de har samme probs som dig, jeg har selv gennemført Crysis for et par siden i 1280x1024 uden probs med alt på det higheste jeg ka kommem ed DX9 med mit 8800GT og den lagger en lille bitte smule i slutningen ik det store, men tror det er den "video sekvens" som kommer der trækker ekstremt meget af hele system siden det lagger.

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    FlyZar hva jeg ved af er der flere som har probs med Crysis: Warhead som er ejer af et 4870x2 de har samme probs som dig, jeg har selv gennemført Crysis for et par siden i 1280x1024 uden probs med alt på det higheste jeg ka kommem ed DX9 med mit 8800GT og den lagger en lille bitte smule i slutningen ik det store, men tror det er den "video sekvens" som kommer der trækker ekstremt meget af hele system siden det lagger.

Tak for svaret om end jeg ikke rigtig kan bruge resultatet til noget. Hvis dy hører om at hen skulle få løst problemet, må dú meget gerne poste det her.

Nu håber jeg bare at Warfare ikke laver samme problem, så jeg i det mindste kan gennemføre et at spillene.

FlyZar