iPod Touch 2. gen

  • Jeg overvejer stærkt at købe en iPod Touch 2. gen - 8GB, og derfor vil jeg spørge ejerne af en Touch omkring deres erfaringer med den.


    #1 Ved at med en iPhone følger der en helt masse apps med, men at de skulle være låst på en touch - og derfor er man nød til at jailbreake den? Er det nemt at låse den op, og hvad gør man når der fx kommer ny software opdatering til den?


    #2 Hvordan er det at se en DVD Film/Video på den? Har skærmen en tilpas størrelse og er det nemt at smide DVD/divx film over på en touch eller skal man igennem alt muligt konventering i iTunes?


    #3 Jeg har overvejede på et tidspunkt at købe en nano (4. gen), men nu hælder jeg mere til en touch. Kunne godt tænke mig at høre hvorfor I valgte at købe en Touch i stedet for fx en nano.


    #4 Hvad synes I der er godt og mindre godt ved en touch som jeg skal være klar over inden jeg køber?


    #5 Og til sidst, kan det betale sig at købe en 8GB 2. gen eller ville det være bedre at fx købe en 16GB 1. gen?

  • #1 Låst? altså du kan da downloade dem fra itunes, men nogle af dem koster penge... men hvis du mener at sætte crackede programmer over på dem ulovligt, så skal du skrive til mig over pm, da man ikke må snakke om sådan noget på Tweak.


    #2 Rigtig fedt!!! selvfølgelig ikke ligesom at være i biffen, men klart stort nok til at se en hel film, især når skærmen er 3.5 tommer.
    men den kan desværre ikke afspille Divx...


    #3 Ipod touch er sgu bare federe... Det er jo en kæmpe underholdnings maskine
    Nano er mest til hvis du kun vil høre musik..


    #4 Ipod touch kan ikke ringe. det var den største grund til at jeg købte en iPhone.
    Det er nemlig en alt-i-en gadgets, hvor ipod touch kun mangler telefon delen


    #5 kommer vel an på hvor meget musik, og hvor mange film du vil have over på den?
    selv vil jeg vælge 2 gen, da den er meget federe :clap:

  • kan ikke forstå, hvorfor du overvejer at købe en Ipod touch, da det nu engang er en ekstra klods i lommen sammen med Nøgler, mobil og pung.


    Hvis du virkelig skal have Ipod touch funktionerne er der ingen vej uden om Iphone. Min mening er klar, at man ikke kan have så stor en afspiller i sin lomme, hvis man også skal have mobiltelefonen. ( taler om erfaring, da jeg nu har en Ipod Nano, Ipod Classic samt en Iphone. så hvis du skal have den med dig dagligt, så blev det en iphone, hvis jeg var dig :) gjorde jeg i hvert fald selv.


    JEG SKAL DOG OPLYSE, AT DET ER ULOVLIGT AT RIPPE DVDFILM, hvis du ikke har tilladelse fra rettighedshaveren... som du naturligvis ikke har. Så film må du jo nøjes med det der ligger lovligt :) HOST*** HOST*** Iquint HOST*** HOST*** SUBMERGE :D ( kun for mac :D ) mere røber jeg ikke :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer
    kan ikke forstå, hvorfor du overvejer at købe en Ipod touch, da det nu engang er en ekstra klods i lommen sammen med Nøgler, mobil og pung.


    Hvis du virkelig skal have Ipod touch funktionerne er der ingen vej uden om Iphone. Min mening er klar, at man ikke kan have så stor en afspiller i sin lomme, hvis man også skal have mobiltelefonen. ( taler om erfaring, da jeg nu har en Ipod Nano, Ipod Classic samt en Iphone. så hvis du skal have den med dig dagligt, så blev det en iphone, hvis jeg var dig :) gjorde jeg i hvert fald selv.


    JEG SKAL DOG OPLYSE, AT DET ER ULOVLIGT AT RIPPE DVDFILM, hvis du ikke har tilladelse fra rettighedshaveren... som du naturligvis ikke har. Så film må du jo nøjes med det der ligger lovligt :) HOST*** HOST*** Iquint HOST*** HOST*** SUBMERGE :D ( kun for mac :D ) mere røber jeg ikke :D


    Ellers kan man jo altid købe filmene over iTunes store :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Richardx


    Ellers kan man jo altid købe filmene over iTunes store :boxing:


    Ja hvis du mener du har en amerikansk adresse og ip så er du velkommen. Tænk før du taler min fine ven.