S: Gavekort til Jack&Jones

  • jeg fik for lidt over 2måneder siden et gavekort til Jack&Jones på 250,- men har ik fået det brugt da jeg ik rigtig ka finde noget i den butik vi har i esbjerg, og vil derfor gerne sælge det.


    det ka bruges i alle Jack & Jones butikker i Danmark, og gyldighedsperiode på 5år fra aktiverginsdatoen, og ka ik byttes til penge el. få ubetalt resten af pengene.


    HBO. 200kr afhentet el. ka sendes på køber regning, som nu køber vil ha det sendt.


    Byttes med, ja det ved ik, rigtig, andet end jeg mangler et nyt "Logitech UltraX" keyboard og 120mm Noctua NF-S12-800 men ellers prøv, er åbn for forslag :)


    p.s. ved godt billedet ik er HQ(High Quality), det er taget med min Nokia 3500 Classic.


    upsi, glemte lige at skrive gavekortet befinder sig i Esbjerg, hvis i ik ka se det i teksten :roller:

  • Det er der garanteret, men da ikke for 200 kr. + porto.. Forsikret pakke koster nok omkring 60 kr., så har man sparet -10 kr. ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Det er der garanteret, men da ikke for 200 kr. + porto.. Forsikret pakke koster nok omkring 60 kr., så har man sparet -10 kr. ;)


    ino Dare_Devil, den ka jo sendes som brev os, skulle ik være noget ivejen for jo, er frisk, ka du ik bruge den? ;)

  • helt ærligt...... slap nu af... der er ting der kan sælges og ting der ikke kan sælges.


    hvem vil købe et gave kort til J & J på 200 kr.... ? ? ? ? ...


    jeg har et par brugte bjørn borg underbukser som jeg sjældent bruger ( er vi derhenne?)... jeg kunne da aldrig drømme om at prøve at sælge dem her......


    TÆNK.... TAST......TAL......


  • Drop det dér.


    Hvis du ikke er interesseret i varen, må du lade vær med at skrive i tråden.