Hej alle sammen
Jeg sidder her med en meget død Zartego bærbar fra januar 2007. Der er altså derfor stadig reklamationsret. Dog så er det noget med at zartego er blevet overtaget af et andet firma, og prøver så hvidt muligt at komme uden om deres "lorte" bundkort i deres computere.
Jeg har haft ringet til dem, og blev bedt om at sende min bærbar til noget der hedder notebook værkstedet. De ringede så og sagde at det var bundkortet og at det ikke var den første de havde inde med samme problem.
Et nyt bundkort ville koste 3600 plus arbejdstid. Det er alt for meget efter min mening. (den kostede 7000 for ny)
Problemet ligger i at det jo er mig, som køber, der skal bevise at fejlen har været der da jeg købte min computer. Er der nogen der kan komme med nogle gode råd?
Og kan jeg "bonge" zartego for at fortælle mig at jeg skulle sende min bærbar til notebook værkstedet uden at fortælle mig at jeg selv skulle betale for fejlsøgningen?
Vi er jo nogen der lever på S.U. og der er 500 kr mange penge