Wrath of the Lich King ude 13. November!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL


    o_O? NWN fx. WoW minder på ingen måde om det, men WAR gør. Er godt klar over at WAR er nyt, og at de stadig er igang med at fixe det, men det ændrer stadig ikke på at man sammenligner nu med nu, ikke nu med potentiale.
    Og jo hvis du sammenligner med WoW så er det slow motion.


    Det er også til en hvis del meningen, men giver dig fundstændig ret i at animationer og "the flow" skal forbedres. Siger bare at det slet ikke er så forfærdeligt som i siger det er.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex


    Det er også til en hvis del meningen, men giver dig fundstændig ret i at animationer og "the flow" skal forbedres. Siger bare at det slet ikke er så forfærdeligt som i siger det er.


    Har aldrig sagt at det er forfærdeligt. Jeg bruger selv al min spil tid på det atm, bortset fra arena i WoW, da wow er dødt pt. Men jeg forertrækker stadig WoW pvp, men det kan være det ændrer sig når jeg kommer lidt højere op/spillet bliver opgraderet/forståelsen for spillet bliver lidt bedre.
    Ding lvl 10 pewpew


    Nå, tilbage til at kite disciplines of khaine.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Noget helt andet er, hvor er det godt og købe det?.. Nogle butikker som åbner ved midnat så man kan komme igang fra første minut?.. :P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • har bestilt det over nettet..blockbuster sender det...da jeg selv arb ved posten kan jeg jo bare smutte ned og hente skidtet :)


    selvom jeg synes det er lidt tidligt, så glæder jeg mig som en lille glad julegris, efter at have været et par gange i naxx med en alt, som et fun run....ud fra et lore synspunkt bliver det også rigtigt fedt....meget federe end TBC imo.


    men der kommer jo også the emerald dream og the maelstrom udvidelserne.......så wow er jo langtfra komplet som sådan.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Jeg glæder mig til den 13. november :clap:
    Det bliver fedt!! Der skal drikkes så meget cola at jeg kan holde mig vågen! :drink: og så skal der bare power nørdes i en uge så man kan blive lvl 80!! :hb:

  • Power leveles? med alt den lore der er spredt rundt omkring? Jeg skal alle zoner rundt før jeg skal tilbage til sandkassen og AV farmningen igen.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...