Hey Tweakers, nu er Warhammer jo startet på sin Pre-order headstart, så hvilken server skal du spille på? lige PT. er jeg selv på Destruction siden og spiller Zealot, server Axe Bite Pass.
1. dag og de første 10 lvls er overstået.
Hey Tweakers, nu er Warhammer jo startet på sin Pre-order headstart, så hvilken server skal du spille på? lige PT. er jeg selv på Destruction siden og spiller Zealot, server Axe Bite Pass.
1. dag og de første 10 lvls er overstået.
Skal også spille destruction sammen med en del venner, men ved ikke lige endnu hvad for en server vi skal spille på..
Kunne da være at vi kommer ind på Axe Bite Pass, og hvis endnu flere joinede kunne det da være fedt:)
Jeg spiller på Karak-Azgar, core server, sammen med min guild. Andre store guilds såsom Mystical Awakening, Bakery og Eva Vix er også på den server, vi skal bruge nogle gode order players, alle Eva Vix's premades er lidt svære at slå med en pug
Starter ud på Eltharion i dag, højst sandsynligt som goblin shaman.
Hvis der nu ikke var ventetid på 1 time for at game, så Eltharion ligesom Engolz, dog som Chaos Marauder
Eight Peaks er den officielle danske
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Starter ud på Eltharion i dag, højst sandsynligt som goblin shaman.
THE GAME IS ON!!!! du er færdig
Jeg er på Eltharion som Order !!
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Firedog
THE GAME IS ON!!!! du er færdig
Jeg er på Eltharion som Order !!
Baah
Lad os nu se, skal lige ingame først. Queue på over 400 players, det er fandme for meget når det endnu kun er preorders der har adgang. Hvad skal det ikke lige ende op med når alle kommer på
Så kom jeg da ingame. Goblin shaman under navnet Niqe
Så kom jeg da ingame. Goblin shaman under navnet Niqe
Archmage, befinder mig meget i Empire området level 12
Ja men når jeg læser beta forums så ser det ud som om alle folk brokker sig over cap på serverne, men de siger det er for at fordele mennesker... og de skulle raise cap ved release, men lad os nu se.
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
Archmage, befinder mig meget i Empire området level 12
Ja men når jeg læser beta forums så ser det ud som om alle folk brokker sig over cap på serverne, men de siger det er for at fordele mennesker... og de skulle raise cap ved release, men lad os nu se.
Jamen så må vi se om vi render i hinanden på et tidspunkt eller måske i et scenario
Hmm, jeg håber da godt nok at de hæver den cap der er på serverne, for det her er da fuldstændigt gak.
Jamen så må vi se om vi render i hinanden på et tidspunkt eller måske i et scenario
Hmm, jeg håber da godt nok at de hæver den cap der er på serverne, for det her er da fuldstændigt gak.
men man kan jo se at næsten alle server allerede er fyldte... så det er bare et sprøgsmål om tid før de gør det, og de burde gøre det før den 18 for ellers er de godt dumme men mythic har en tendens til at gøre det i sidste øjeblik hehe
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
men man kan jo se at næsten alle server allerede er fyldte... så det er bare et sprøgsmål om tid før de gør det, og de burde gøre det før den 18 for ellers er de godt dumme
men mythic har en tendens til at gøre det i sidste øjeblik hehe
Well nu er det GOA i EU ... ikke at det gør det meget bedre, man skulle tro at de havde lært af deres fejl i forbindelse med DAoC dengang de osse stod for det, men åbenbart ikke.
Well nu er det GOA i EU ... ikke at det gør det meget bedre, man skulle tro at de havde lært af deres fejl i forbindelse med DAoC dengang de osse stod for det, men åbenbart ikke.
men som sagt, det er for at få alle folk til at joine forskellige severe og level en char og så komme væk fra starter områder så der ikke er proppet med mennesker. Ideen er fint og det skulle ændre sig jo flere mennesker der kommer ind =D Så er alle os Pre access mennesker væk fra Tier 1 når alle de nye kommer ind. Det er et eller andet sted godt for serveren og for os.
QuoteOprindeligt indlæg af Alex
Jeg spiller på Karak-Azgar, core server, sammen med min guild. Andre store guilds såsom Mystical Awakening, Bakery og Eva Vix er også på den server, vi skal bruge nogle gode order players, alle Eva Vix's premades er lidt svære at slå med en pug
Starter på Karag-Azgal idag. Har været på andre servere. hedder Ssteodk
Så fik jeg samlet mod til at prøve det. Jeg har lige bestilt det idag fra coolshop, håber at få det i morgen..
Hvilken server skal jeg begynde på drenge? Der må godt være masser af danskere, evt dansk guild