Battle.net problemer :(

• Jeg har haft Warcraft 3 Frozen Throne i ret lang tid, men jeg stoppede med at spille det helt da jeg blev mere opslugt i World of Warcraft..

Også (efter over 2½ år af WoW) tænkte jeg på at spille lidt WC3 sammentidig, men da jeg prøver at logge på battle.net, virker det ikke :/
    Jeg har prøvet samtlige "steder" at connecte fra, kan ikk huske det rigtige navn for det, men Europe, US West, US East og dem der..
    Da jeg først spillede virkede det hele fint og sådan noget (nok et år siden :P) men nu kan jeg ikke connecte til battle.net 95% af gangene.
    De få gange jeg kommer på, joiner jeg et spil, når nok at downloade 50%, også stopper den helt med at DL'e, jeg kan ikke skrive til de andre eller noget, også bliver jeg disconnected.

Oppe på min skole, hvor de har trådløst internet over hele skolen, virker det godt nok, jeg kan logge på battle.net og joine spil osv (men jeg har stadig det problem at jeg ikke kan create spil, på skolen eller hjemme). Så det må ha noget med mit internet herhjemme at gøre.

Vi har 3 computere på vores internet, vi har router, 1 af dem har stik i routeren for internet, de 2 andre bruger trådløst (min computer bruger trådløst)

Jeg er ikke særlig god med computere og routere og alt sådan noget, så hvis i bare siger åben port XX og XX fatter jeg ikke noget, så i bliver nød til at forklare mig hvordan man gør det :P