Matrix #4 ?

  • Quote

    Originally posted by LUB
    Håber da ikke de fortsætter - ellers ender det med som det her ... :T


    hehe den var meget sjov.... Havde ikke regnet med at den rent faktisk var kommerciel...Altså at det var et opråb eller en slags reklame for den forening der...

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    bare vent til bentzin ser det der :P så vanker der skideballe :P ;) 8)


    ;) Nej - bare rolig ;) - jeg har opgivet at få "drengene" herinde til at snakke pænt :rolleyes: Men håber da stadig :]
    Ang. filmen(e) så har jeg set den første og det var ikke noget specielt - okay en masse gode effekter og tekniske ting. Men det er der jo i alle film efterhånden. :rolleyes: Så en mere af slagsen - tjah - jeg er sådan set ligeglad. Jeg vil hellere se/høre en god musik-dvd med en af mine yndlingskunstnere. Det er sørme kræs for kendere. 8)

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    hehe den var meget sjov.... Havde ikke regnet med at den rent faktisk var kommerciel...Altså at det var et opråb eller en slags reklame for den forening der...


    Hehe ja, den er nice nok ..

  • Quote

    Originally posted by LUB
    Håber da ikke de fortsætter - ellers ender det med som det her ... :T


    he :))
    den var da lidt sjov :D

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    ;) Nej - bare rolig ;) - jeg har opgivet at få "drengene" herinde til at snakke pænt :rolleyes: Men håber da stadig :]
    Ang. filmen(e) så har jeg set den første og det var ikke noget specielt - okay en masse gode effekter og tekniske ting. Men det er der jo i alle film efterhånden. :rolleyes: Så en mere af slagsen - tjah - jeg er sådan set ligeglad. Jeg vil hellere se/høre en god musik-dvd med en af mine yndlingskunstnere. Det er sørme kræs for kendere. 8)


    Btw så har jeg ikke i sinde at stemme, da jeg jo er totalt kold over for den måde at skrive på X(