finde badlands

  • Hej


    Er ny spiller på horde siden render rundt med min blood elf hunter lvl 37 hvordan finder jeg vej til badlands der er en horde by der, har altid spillet ally så er det jo igennem loc mordan vejen går til badlands...

    ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

  • Der er vidst kun 2 veje der ind, og den ene er igemmen Seraring Gorge, og der kan du ikke klare dig. Jeg tror at jeg gik igemmen Loch Modan med min Shaman. Men nu er jeg så også på en PvE server så der skete ikke det store ^^




    /Jauze

  • Jepper som den andre liger bare tag den vej, intet problem som hunter, bare hold dig fra ally stederne, ellers bliver du nok ganket hvis du spiller på en rigtig server(PVP).. ;)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • har nu aldrig oplevet at blive ganket den vej ned....men det er afgjort et af de værste steder man skal løbe ..nu har man jo mount allerede som lvl 30 så det gør det da lidt nemmere....at få en warlock og et par andre til at summon en til badlands+stonard er nok de 2 man er parat til at give guld for at undgå at løbe til som horde....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.