HJÆLP - bærbar slukker af sig selv!!!!

• Hej folket på tweak.dk

Jeg har en zepto bærbar med vista installeret. Lige nu kører jeg vista home premium 64 bit men har oplevet samme problem med vista ultimate 32 bit

Problemet er at jeg en håndfuld gange har oplevet at min computer slukker eller går ud af sig selv når den står uden jeg bruger den. Den er sat til strøm og den går ikke på standby men SLUKKER.
    Når jeg starter den igen kommer der den der standard meddelse op i dos'en mht hvilken tilstand man vil starte comp i eks. safe mode, safe with dos prompt, safe mode with network eller normally windows. Hvilket kun sker når comp er blevet slukket uregelmæssigt.

Er der nogle der kender problemet eller ved man kan gøre?!?!?

er li startet studie hvor jeg ikke ka undvære comp så har ik meget lyst til at sende den retur til producenten da det ka ta op til 3-4 uger :-(

PLease hjælp

• Den bliver sikkert for varm... tjek med hwmonitor eller sådan noget..

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

• lav et screen shot til os.. =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

• Sæt den op i strømstyring

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

• Jeg har også en Zepto med XP, der kan finde på at slukke af sig selv. ( Faktisk er det BSOD.)
    Hos mig har det intet med varme at gøre. Den kan stå på mit spisebord en hel dag med 100% belastning uden at slukke, men hvis jeg tager den med ind i stuen går den ud? ( Altså ikke af stuen....Hø hø :D )
    Dette er uanset om den kører på stikkontakt eller på batteri.

• hvilken model er det?

• Hvordan sætter jeg den op i strømstyring?!?

Hvordan skal jeg ta et screenshot?!?

Jeg kan gemme monitoring data i programmet men det er en laaaaang række data som jeg i hvert fald ik fik noget ud af.

Har en zepto 6324W

• Svaret er din model :) 14'' bliver hurtigt fyldt med støv, og dette resulterer i, at din computer går ned pga. varmeproblemer.

Få fat i luft på dåse eller en kompressor og fyr luft igennem ventilationen i maskinen. Dette hjælper. har gjort det på 4 af disse modeller indtil videre, og de har alle fået afhjulpet problemer med at computeren pludselig går ud.

• det kan sagtens holde til en middel hjemmekompressor, så tror ikke du skal frygte at du køber for kraftig en dåse. Gå ned til din cykelhandler og se, om han ikke har noget p ådåse ellers har de fleste byggemarkeder dette..