Forudbestilling/Preorder: Lækker MP4 med 4GB, og 2" skærm. TILBUD: NU KUN 270 KR.!

  • Jeg har indfundet mig med jeres unødvendige skepsis, og har besluttet mig ikke at handle på dette forum, men hvis i er interesseret i noget kan i bare sende en PM. Dog kan det godt være jeg vender tilbage, men ikke de næste uger i hvert fald, så kræver det en PM fra jer.


    PS: pengene ville ikke blive opkrævet før varen var klar til at kunne blive afsendt inde for 3 dage efter, og varen var i min besidelse. Men vil bare ikke sende en vare og risikere ikke at modtage pengene for den.

  • Er ikke for at spille smart etc, men hvis du vil sidde og lege forhandler så må du også spille efter forhandler reglerne.
    Du finder ikke en online forhandler der trækker pengene før varen er afsendt, så forvent ikke at folk med glæde smider penge ind på din konto da det ikke er normalt, og du har slet heller ikke samme troværdighed som en etableret butik.



    Igen, det er ikke for at snakke ned eller noget, siger det bare som det er :)
    Og hvis du kunne skaffe de sennheiser headset du lavede en tråd om for lidt tid siden, så er jeg stadig frisk på at købe et sæt.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • ja håber da du kan skaffe dem :D vil meget gerne købe et sæt :) mangler noget godt når jeg skal cykle hjem fra skole :D

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Hvad havde du regnet med? - Folk siger din sidste pre-order tråd ikke blev til noget, jeg giver ikke en 14 åriget mine penge medmindre jeg får et track-n-trace nr fra Post Danmark eller står med hvad end jeg nu køber af dig i hånden. Ja for mig spiller din alder en stor rolle, ydermere har du ikke lavet ét eneste salg på siden - så tag lige en slapper. Vores skepsis...
    Men tjek arto om de vil købe dem så, der burde de være villige til hvad som helst

    Phenom x4 2,5 GHz
    4 GB Kingston 1066 MGz DDR2-Ram
    3870x2 1 GB GDDR3
    750 GB SATA SpinPoint 7200 rpm