Druide PVP gear

• Her mangler lidt hjælp til noget gear da jeg nærmer mig de 70 med min night elf druide.

Har kigget på dette. http://thottbot.com/?set=584

Hvilket weapon skal jeg vælge? Vil starte med at PVP og så efter PVE med guilden:P

Eller skal jeg bare gå raids og drop det gladdi?

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

• Raid og kør en masse battlegrounds :).

Du kan købe alle S2 dele fra honor og 2 dele S4 uden rating requirement fra honor. Bare ta' det stille og roligt og raid noget karazhan og få nogle badges, evt start med at købe healing macen da den har meget +healing i forhold til blue items og S2 udover det holder den også i noget tid i pve.

Men hvis dit fokus er på PvP kan det slet ikke betale sig at raide, da resilience er sådan en vigtig stat.
    Og omvendt, du får ikke meget ud af PvP gear til raids.

Så generelt:
    PvP: Honor farm og forbedre din rating lige så stille som du får gear
    PvE: Løb en masse heroic og specielt karazhans samt evt zul'aman og køb det udmærkede badge gear der er på bølge længden med T6 loot.

Generelt kan du sådanset bare tage i en battleground og få lidt honor, hvis du har problemer med at finde en group til heroic eller 10 mans.

Du kan også tage et kig på denne side hvor man kan rate gearet efter stats og se hvad der er bedst.
    www.lootrank.com

Fx rater jeg sådan her til pve:

1 +healing = 1
    1 mp5 = 5
    1 spirit = 2.5

og så resten = 0

Lige en side note, http://www.wowhead.com har et lidt mere behagelig og overskueligt database end thottbot :)

• Mange tak.

Vil både have PVP og PVE gear. Håber da på tier engang.

Bliver ikke et problem med gruppe du guilden er fuldt med 70'er:P

Men er feral/DPS. så healing mace vil jo ikke passe.

Altså til PVP vil jeg være feral. PVE resto eller balance.

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB