hader dsb hvis du arbejder ved dsb så kig ikke her

• hehe, ok, jeg forstår...det er deal med mig så....;)

og ok, skal da også indrømme [SIZE=1]at jeg måske har en lille smule temperament[/SIZE] ...

• Get U'r point - MEN du ved også godt at JEG faktisk ikke har kommenteret hans posts længe - men når han poster en svinestreg - i en tråd hvor jeg ikke engang deltager - så ryger fløjls handskerne sgu af........ X(X(X( - Og efter hvad jeg kan læse mig til så er jeg vist ikke den eneste der har det på den måde........

Men men men - enough is enough........ - kan jo ikke have du får latterkrampe og mocca på dine fine skærme.... 8)8)

Originally posted by WizZarD
    Get U'r point - MEN du ved også godt at JEG faktisk ikke har kommenteret hans posts længe - men når han poster en svinestreg - i en tråd hvor jeg ikke engang deltager - så ryger fløjls handskerne sgu af........ X(X(X( - Og efter hvad jeg kan læse mig til så er jeg vist ikke den eneste der har det på den måde........

Men men men - enough is enough........ - kan jo ikke have du får latterkrampe og mocca på dine fine skærme.... 8)8)

jeg har da ikke sagt noed som helst????

jeg sagde bare sandheden...hvem jeg holder mig fra...?? er det lige pludselig en forbrydelse???

andet sagde jeg da ik...og believe me - der har ikke været nogle bagtanker bag...fortalte som sagt KUN hvem jeg holder mig fra...det er da sandheden, så det kan vel ik være så slemt??

jeg har da ikke sagt noed som helst????

jeg sagde bare sandheden...hvem jeg holder mig fra...?? er det lige pludselig en forbrydelse???

andet sagde jeg da ik...og believe me - der har ikke været nogle bagtanker bag...fortalte som sagt KUN hvem jeg holder mig fra...det er da sandheden, så det kan vel ik være så slemt??

Bliver du ved............ :] :] :] :] :]

Du mener åbenbart at du er uskyldigheden selv - "keep dreaming"