Manglende lyd i windows

• Jeg har for nylig samlet en ny computer og derved installeret windows xp på den.
    Jeg går igang med at installere alle driver der fulgte med mit bundkort, men efter at Realtek HD audio driverne er færdige kommer der en fejlmeddelse op der siger "Fejl under installering af Realtek HD audiodriver". Jeg har derfor ingen lyd i windows, iTunes eller lignende. Under kontrolpanel/lyd og lydenheder siger den at der er ingen lydenheder.

Dette kunne godt lyde som at der selfølgelig mangler drivers til lydkortet, men det mærkelige er at jeg har fint lyd inde i spil som f.eks Flatout, mens den ikke vil åbne visse andre spil pga af manglende lyd.

Nogen der ved hvad der kan være galt?

• INd på Realteks hjemmeside og find den nyeste driver til dit lydkork og prøv at installere den.

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

• Been there, done that. så er det dne skriver det der: "Fejl under installering af Realtek HD audiodriver"

men det er vel heller ikke lydkortdrivere der er problemet, når der er lyd inde i spil