min pc kan ikke finde mit keyboard og min mus, jeg har prøvet at sætte musen til alle usb stik både foran og bagpå. og jeg har genstartet flere gange, jeg har også prøvet med en anden mus, ingenting hjælper hvad skal jeg gøre?
min pc har lige været til rep. hvor de skiftede strømforsyningen.
kan ikke finde keyboard og mus. (kan ikke finde usb devices.)
-
-
jeg har nu været på loftet og finde mit gamle keyboard og min gamle mus (ikke usb) og de virker, det underlige er så at jeg har en omformer der gør at jeg kan sætte en usb mus til det runde grønne stik, den som min gamle mus bruger, men det virker heller ikke. Er der nogen der har anelse om hvad der kan være galt?
-
kan det skyldes at de ikke får nok strøm? når jeg tjekker under enhedshåndteringen, skriver den at portene fungerer korrekt, men hvis jeg prøver at udskrive et dokument så skriver den at printeren ikke er tilsluttet. Det er lige til at få grå hår af.
-
jeg bruger vista 64 kan det være der problemet ligger? jeg har været inde i bios og der er alt under usb slået til, men den skriver også "usb devices connected-none" selvom jeg har sat alle mine usb enheder til.
-
Kan du ikke komme med lidt flere information om dit system. Hvilke dele består det af?
Har du sikret dig at alle drivers er installeret? (Selom det ikke burde gøre nogen forskel)
Mvh Simon Stubkier
-
jo her er mit system.
bundkort- asus p5b, 965 fsb1066, dc ddr-2 800.
intel core 2 duo E6400.
maxtor diamondmax 10, 250gb, 7200rpm.
2048 mb performance memory (a-data) ddr2.
psu- northq 4775 500w ultra sli. (det er den der lige er blevet sat i).
geforce 8800gt.er det driverne til mine usb enheder jeg skal tjekke op på eller er det bundkortet?
-
jeg har også prøvet dette råd. http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=52359
men det virker heller ikke, jeg er lidt på herrens mark her. -
ingen der kan hjælpe mig?
-
er USB Legacy Support slået til i din Bios?
-
ja jeg har både prøvet at ha det slået til og auto.
-
det ser ud til at jeg må prøve at geninstallere windows, håber sgu det kan fixe det, ellers må den til rep.