S/B Sennheiser HD 600

• Hejsa. Har et par Sennheiser HD 600 bøffer, der desværre ikke bliver brugt så meget som jeg troede.

De skal nu byttes, eller sælges. Hælder dog mest til noget bytteværk.

Du har:
    In-ear eller normalt headset, evt. noget skullcandy eller noget andet i den prisklasse.
    Hvad jeg skal have oveni, finder vi ud af. Jeg lover at være dybt rimelig.

Mine hørebøffer er ret nye, kan ikke huske en dato, men mener at have købt dem lige inden sommerferien (Kvitering finder jeg selvfølgelig frem når der er en potentiel købe- byttehandel.
    Det er dog ikke et must at du har kvitering. De er desuden i rigtig god stand.

Jeg har den originale kasse, som de også sendes i.

Nogle interesserede? : D

• Kunne et byt med et Creative Fatal1ty headset have interesse?
    Plus penge (eller evt. noget andet hardware) til dig.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• HBO??.. =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

• Tror lige jeg vil se om der er nogle byttehandler før jeg sælger.
    Creative Fatal1ty har desværre ikke interesse, da jeg gerne vil have noget der spiller 'klart' (forstå mig ret) - og ikke et gaming headset.

Oprindeligt indlæg af Zjapper
    Tror lige jeg vil se om der er nogle byttehandler før jeg sælger.
    Creative Fatal1ty har desværre ikke interesse, da jeg gerne vil have noget der spiller 'klart' (forstå mig ret) - og ikke et gaming headset.

Det er så iorden :)
    Må indrømme de sennheisere ser lækre ud, jeg smider dig lige en PM med et par spørgsmål.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2