S: Sony Ericsson K850i

  • Blå kant, 6måneder gammel lige kommet ud af bindingsperioden - som ny.
    Lækker mobil med 5mega pixels kamera.


    HBO 1.000,-

    Phenom x4 2,5 GHz
    4 GB Kingston 1066 MGz DDR2-Ram
    3870x2 1 GB GDDR3
    750 GB SATA SpinPoint 7200 rpm

  • Jeg er meget interesseret i den når jeg får løn her den 30. :P


    Har du kvittering med imei nummer på? Hvor er den købt?
    Har den nogle ridser, og er det muligt at få et billede af den?
    :)

  • Jeg har ikke lige mulighed for at tage billede af den.. kun af hvordan den ser ud fra producentens side.. men det er bare at søge på google K850i så kommer den grå sort med blå stribe. har set der er en enkelt 2 mm overfladisk ridse en cm fra blitzen, ligger ikke mærke til den overhovedet, og der er ingen ridser ved skærm og tastatur.
    Den har fået den nyeste software installeret og har lige fået tilsendt mit IMEI nummer med reklamationsret til 31/1-10 hos 3Shoppen.

    Phenom x4 2,5 GHz
    4 GB Kingston 1066 MGz DDR2-Ram
    3870x2 1 GB GDDR3
    750 GB SATA SpinPoint 7200 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pythonas
    snarest - vil af med den hurtigst muligt så jeg kan få en ny 8)


    Kan da lige høre om jeg kan få et forskud fra min mor eller noget :razz:
    Vender stærkt tilbage.

  • Og det er i orden, jeg vil gerne byde de 1000kr. Regner du med at vente på flere bud, eller bare sælge den til mig med det samme? Min egen telefon er nemlig lige død, så kunne godt bruge den snart :))
    Evt. tilføj mig på msn (se min profil), eller send mig en mail, det er lidt hurtigere end tweak :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Og det er i orden, jeg vil gerne byde de 1000kr. Regner du med at vente på flere bud, eller bare sælge den til mig med det samme? Min egen telefon er nemlig lige død, så kunne godt bruge den snart :))
    Evt. tilføj mig på msn (se min profil), eller send mig en mail, det er lidt hurtigere end tweak :9xo


    Vil lige se om der kommer andre bud - for hurtig handel kan jeg godtage 1.100,- pp eller afhentet. Sender samme info per mail.

    Phenom x4 2,5 GHz
    4 GB Kingston 1066 MGz DDR2-Ram
    3870x2 1 GB GDDR3
    750 GB SATA SpinPoint 7200 rpm