Jeg sider med en kammi´s maskine og vi kan ikke forstå det spiller af H til i source.
Det lagger helt vildt med mange spillere igang. Jeg forstår det ikke for hans system er da ikke så ringe synes jeg.
Bundkort Asus P5K-VM
cpu Core2 E6600
Ram 2 gb Ocz platinum 800mhz
grafikkort Club3D 3870X2
Haddisk samsung 500 gb (system 100gb)
Prøvede at køre en Fps test som siger: 246,41 hvilket jeg ikke ved om er dårligt eller ok.
Vi startede med en opløsning 1280x 768 men satte den ned til 1080x768 hvilket ikke hjalp en døjt synes jeg snarre tvært imod. Maskinen er ikke oc og der kører ikke noget program i baggrunden.
Hvad pokker er det?

Source MM der er noget galt.
- Baloo
- Lukket
-
-
Jeg har selv en mistanke om det måske er det 3870x2 der driller. Har hentet den nyeste driver til det hos Ati er der andet man kan gøre.
-
FPS'en er relativt lavt i forhold til det setup... Tror jeg på cirka det samme med en E6300 @ 2.8Ghz og et 8800GT også OC'ed en smule.
Men jeg har ikke umiddelbart noget bud på en løsning, sorry
-
I morgen smider vi et Nvidia kort på så ser vi ad hvad der sker. Nu har vi sat std settings på High performance det hjalp lidt synes jeg men jeg må sige jeg er ikke imponeret hvis det er hvad det kort der for kort tid siden var Ati´s bedste kan levere.
-
Ny fps test siger 252,21 det er ikke meget forbedring dog lidt. Blir sjovt at se det med et nvidia kort i.
-
Har smidt et 8800GTS 512mb i når 249,22 fps altså næsten det samme. Men jeg er ikke helt tilfreds endnu. Tænker om den E6600 er ved ar være færdig. Men css er jo ikke et specielt avanceret spil .
-
Fejlen fundet. Det var en af såkaldte fejl 40. Man skal jo huske at sætte det til wide skærm. Nu flyver det hele afsted uden lag i 1920x1200.
Tråden lukket.