Her for ikke så lang tid siden købte min ven mit graikkort, da vi fik taget det ud ad min computer og fik sættet det i hans og installeret driveren, gik vi ind i FIFA 08 og den hakkede faktisk, det er et 8600gt så det burde det ikke gøre, der står at skittet er installeret men det virker ikke, og i crysis kunne musen ikke gå helt til venste side, det stoppede før den ramte kanten, håber virkelig i kan hjælpe mig med det...

Problem med grafikkort
-
-
Installerede du fra en disk? Måske du skal downloade en opdatering.
-
Dig igen
Jah, vi installeret fra en disk, og vi var igang med at downloade fra nVIDIa, men skulle hjem så nåde ikke at se om det virkede, men kan det da godt være det der er problemet??
-
Jeps mig igen..
-
Det var ikke ondt ment
Det var da godt at høre fra dig igen
Når men tror du det er det problemet er?? Ikke nioget mere alvorligt
-
Rolig nu!! det troede jeg skam heller ikke
Muligvis, det er svært at sige. Hvad er resten af hans hardware?
-
Styresystemet er Windows Vista home premium
han har 2 gb ram
Før havde han et ati grafikkort (intigeret, kan ikke stave til det)
øøøh, ved ikke så meget mere...Håber det kan hjælpe lidt på vej, det har jo ikke noget med psu´en at gøre vel
-
Hvis du kan give specs af så meget af hans system som muligt, så vil det hjælpe en del. (CPU, bundkort , etc.)
Sikker på at hans computer ikke er sat til at starte fra ati grafikkortet? Og om ATI driverne er slettet?
ATI og NVidia drivere kan give nogle konflikter engang imellem
-
Okay, altså, hans bundkort har jeg desværre ingen anelse om hvad er, men kan opluse at han har Athlon x2 skule jeg være meget sikker på, når jeg har fået mere information skal jeg nok skrive det.
Lad os nu sige der ligger noge ati drivere, hvordan sletter man dem så??
-
Inde i mappen plejer der være en uninstall fil. Ellers så har du jo kontrolpanel Tilføj/fjern programmer.
-
okay, takker