Har et problem med crysis, når jeg prøver at starte spillet kommer der en meddelelse om at der er konflikt med disk emulator software. Har googlet og fundet ud af at det skulle være daemon tools og lignende programmer der skulle være problemet, men jeg har ikke sådanne programmer?? Her er hvad jeg har

Disk emulator software?+
-
-
Problemet er forsvundet efter jeg fik løst mit problem med xp update
-
jemmen det var da dejligt
-
Nu er problemet sgu dukket op igen, mærkeligt
Og det er kun i crysis det sker??
-
Prøv YASU
skjuler Daemon Tools osv, kunne være det virker
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Nu er problemet sgu dukket op igen, mærkeligtOg det er kun i crysis det sker??
YASU virker ikke altid, men det skaldet ikke at prøve.
Det er som sådan også kun Crysis der sikrer sig imod at der er disk emulator på systemet. Når det starter, kigger det proceslisten igennem for selvsamme emulatorer. Hvis du har noget i proceslisten der minder om fx. navnet på daemon tools, Nero eller Alcohol 67%/120%, så sørg for at have disse lukket inden du gamer crysis.
Prøv at få en ctrl+alt+delete > processes screenshot med så meget af listen som muligt (eller lav en fotomontage af den) så man kan se alle programmer
-
Her er lidt screenshot
-
2
-
3 kunne ikke få den til at smide alle billederne under et?
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
3 kunne ikke få den til at smide alle billederne under et?kan du sagtens hvis du bruger en imagehost og kopierer linket ind (omgivet af
) Bruger selv imageshack.us.
ang. dit problem er det eneste jeg kan komme på nu er at slukke for dit antivirus... Har hørt at crysis går i knude på grund af at det finder nogle antivirus programmer. (avg.exe)
-
Har prøvet både med firewall og virus slået fra. Kan ikke se det du beskriver, ser kun (omgivet af (rødt kryds))?? Har oplevet det på flere sider, er der et program jeg mangler?