Hvor dumme kan folk være?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Ja, der er sQ mange der er syge i roen, manglen på Opdragelse - Arbejde - Stoffer og Sprut har en stor del af skylden tror jeg.
    Der foregår også mange triste ting her i danmark i forhold til da jeg var omkring 20 år, nu har jeg jo 2 små piger og er der noget der gør mig nervøs, er det tanken om hvordan verdenen er når de bliver større, en ting er 100% sikkert og det er at de skal gå til en eller anden form for selvforsvar/kampsport f.eks Taekwondo som jeg selv har dyrket i mange år.


    Synes det er en meget generaliserende post. Virker som du er et offer af medierne. Uha al den frygt :/



    Der har sgu altid været psykopater og andre fuckups - medierne er bare enorm nice til at blæse det op.
    Hvis ikke det var et spil som GTA der var blevet efterlignet var det sikkert bare en film eller whatever.


    Bare min mening

  • Hvis jeg en dag skulle gå hen og blive far, så vil jeg ikke prøve at beskytte mit barn, men i stedet vejlede det. fx. hvis ungen vil se Resident evil, så er det op til ham selv om han vil have mareridt om natten, og self. er det godt hvis forældrene gider se med.


    Det er den største fejl man som forælder kan begå, nemlig at (over)beskytte sit barn ved at det ikke må se film x eller spille spil y. ikke nok med at de kan se det hos vennerne, men også at barnet kan komme ud for et chok når det engang får en meget voldelig/uhyggelig film at se, eller at virkeligheden plusdelig kommer dumpende.


    skal da også siges at GTA eller Postal heller ikke ligefrem har gjort mig til seriemorder. Man skal ikke lade medierne spille ind i opdragelsen, men i stedet følge sit eget instinkt og sin egen sunde fornuft, og opdrage sit barn som man nu vil.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200