Sony A300, erfaring?

• Hey alle tweakere.

Jeg har fået et fedt medarbejder tilbud på et Sony A300 cam, men vil bare godt hører om jeres meninger om det. Jeg har læst lidt reviews, men vil selvf stadig godt hører noget personlig erfaring med det.

Jeg skal betale omkring 3000,- for det - er det, det værd.

Fyyr : D

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

• Må ærligt tilstå at jeg ikke har erfaring med a300´eren - hvilket vel gør mit svar til et af de der latterlige poser-svar :crazyeyes:

Men det vil nok hjælpe lidt hvis du skrev hvad det helt præcist er du skal betale 3 kilo for? Jeg antager det er huset alene?
    Men hvorom alting er så lyder det da som en ganske fornuftig pris - også selvom det kun er for huset.
    Sonys a-serie er, generelt set, ganske udemærket og i øvrigt helt på linje med konkurrenterne. Der vil naturligvis altid være for- og bagdele ved de forskellige mærker. Men i sidste ende så vil jeg vove at påstå svaret på dit spørgsmål ganske enkelt er: Ja, det er det værd ;)
    Du må imidlertid ud og have kameraet i hænderne og forsøge at opveje fordelene og ulemperne selv. For jeg har jo en lille kæphest, der går ud på at hvis du spørger en Canon-mand så vil Canon altid være det bedste osv.....så når alt kommer til alt er der kun én der kan svare på hvad der er det rette kamera for dig (i den prisklasse) ;)

Men som sagt: Min holdning er (med henblik Sonys på a-serie generelt) at kameraet helt klart er 3000,- værd og et ganske fornuftigt kamera...

P.S. Hvis du insisterer på at få noget der ligner en facitliste for hvilket kamera du skal købe, så vil du nok få mest ud af at sætte dig ind i udvalget og prisen af udstyr der er tilgængeligt - hvilket i øvrigt vil være særligt relevant hvis din pris er for huset alene.

• Det er faktisk med et af de standard optik'er :D jeg er ikke så god til faget, så undskyld mit sprogbrug. hehe. Det hele for 3k. Men takker.

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"