/target raidmark addon/macro

  • har spillet en del og der går sq nogle gange ged i det med tabulator eller det simpelthen tager for lang tid......er der ikke nogen der kender et addon der gør så man target fx raid market skull.....uanset hvilket mob det er på. ..gerne et addon der faktisk en bar med de forskellige marks, amn så kan flytte end og clicke på eller sætte e.g. numpad til dem....hvis bare jeg vidste hvad blizzard kaldte de forskellige marks, var det nemt nok at lave en macro med
    /target raidmark1
    /assist


    for at give et eksempel og så smide det i en actionbar med mark for skull eller hvad det nu er.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af betaboy
    http://www.curse.com/downloads/details/9975/


    Det du tænker på?


    Edit: Der er også
    http://www.curse.com/downloads/details/12170/


    nej har intet med den slags at gøre, .....de assigner marks, det kan jeg sagtens gøre uden et addon, jeg ønsker et så jeg kan target det mob der har raidmark skull på .

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    har spillet en del og der går sq nogle gange ged i det med tabulator eller det simpelthen tager for lang tid......er der ikke nogen der kender et addon der gør så man target fx raid market skull.....uanset hvilket mob det er på. ..gerne et addon der faktisk en bar med de forskellige marks, amn så kan flytte end og clicke på eller sætte e.g. numpad til dem....hvis bare jeg vidste hvad blizzard kaldte de forskellige marks, var det nemt nok at lave en macro med
    /target raidmark1
    /assist


    for at give et eksempel og så smide det i en actionbar med mark for skull eller hvad det nu er.


    Så vidt jeg ved så kan man ikke target marks. Men hvis der er en anden dps som er god til og finde det rigtige target kan du jo bare


    /Target *******(ingame navn)
    /assist
    /use ***** (dit start angreb/spell)


    Ellers Så er Ora og CTraid-assist (MT-target) en ok nem måde og skifte target på, nu spiller jeg selv hunter og bruger enten MT-Target, eller bare normal klik med musen på mob, hvis du leger lidt med det kan man også lærer at stille sig så der er større chance for at tab-klik rammer det mob man gerne vil i første forsøg.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW