Problemer med Logitech G25

  • Jeg er lige kommet hjem fra 9 lange dage på Roskilde, og glædte mig som et lille barn til at komme hjem og lege med mit nyindkøbte g25 rat. Men fornøjelsen var kort. Hentede den nyeste udgave af softwaren til rattet (ver. 5.02). Gik herefter ind i Race Driver: Grid for at give den gas. Spillet finder rattet, men jeg kan ikke ændre nogen indstillinger. Når jeg så skal køre, så virker pedalerne ikke og jeg kan ikke styre der er ikke force feedback i rattet. Bilen får fuld gas i bakgear, og det er koblingen der fungerer som speeder. Dvs. at det er først hvis jeg træder på koblingen at bilen kører frem - ellers drøner bilen bare tilbage. I DiRt virker rattet med force feedback, men det er nøjagtigt det samme med pedalerne. I rForce virker rattet også, men problemet er det samme med pedalerne. Dog får bilen ikke fuld gas i bakgear.


    Jeg har ikke brugt tid på at opsætte profiler for de pågældende spil, men bruger standard konfigurationen. Så vidt jeg kan se, vil det ikke ændre noget at oprette en profil, da alt er sat til det, det bør være. Jeg vil derfor høre om Jer der også har et g25, har oplevet lignende fejl. Når jeg kører kalibreringen, fungerer alt. Så det tyder ikke på at det er en hw fejl, men nærmere et opsætningsproblem. Er der et andet sted end wingmanteam hvor man kan hente og finde profiler?

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Havde selv samme problem med Grid til at starte med.. og var også mildt talt pissed til sidst.. Men der er håb får problemet kan løses.


    du kan ændre indstilliger i grid det er bare lidt mærkeligt sat op hvis du spørger mig. Det der virkede for mig var at remappe alle pedaler og knapper i spillet. Hvis jeg husker rigtig er der under controls eller hvad det nu hedder i GRID 2 sider. Den ene(som vidst er sat til standard) kan du ikke ændre på..Men den anden kan du så den remappe du i og aktivere.


    Beklager jeg ikke kan være mere detaljeret men har hverken spil eller G25 i nærheden af mig til at kunne fortælle dig den præcise process.


    Håber det hjælper

    Core i7 920 C0 2,66ghz @ 3,2 Water cooled | Gigabyte EX58-UD4P BIOS F14k | OCZ 3x2GB PC3 12800 7-7-7-20 | MSI GTX 560 TI Twin Frozr OC @ 1gz core | Antec Skeleton Case | Creative Fatal1ty Titanium Pro | Razer Mako 2.1 | LG W2363D 120hz 1920x1080 | Microsoft Sidewinder X6 keyboard | Razor Deathadder 3500 DPI Mouse | Coolermaster Real Power 1000M 1000watts | MAIN: 2x750gb Samsung F1 Spinpoint in raid0 128kb, STORAGE: 750gb Samsung F1 Spinpoint