WoW-problem, ja det lyder standart, men kig nu bare.

• Jeg sidder med et problem der kommer sådan on/off og i perioder.

Helt overordnet handler det om at jeg pludselig ikke kan åbne mine tasker hvilket også har den betydning at jeg ikke kan angribe - hverken ved slag eller spells - og hvis jeg skal heale, så healer jeg KUN mig selv, uanset hvem jeg har markeret.

Det kan være sådan lige fra jeg logger ind, men kan også komme pludseligt og uden advarsel mens jeg er igang med et eller andet i spillet - pludselig gør den bare sådan.

Så kan jeg altså logge ud og ind fyrre gange, genstarte spillet en del gange, og slå samtlige addons fra - nogen gange hjælper een af tingene, nogen gange skal jeg gøre det hele flere gange, og nogen gange giver jeg op fordi jeg bliver så frustreret.

Ja, jeg bruger addons, men ikke flere eller mere ukendte end de fleste andre; bigwigs, groupcalendar, magespeak, titan panel, recount, mobinfo incl. mobhealth, deadly boss mods og omen. - jeg har opdateret dem så sent som igår, men da jeg forsøgte at logge på imorges lavede den samme fejl som alle de andre gange.

jeg har testet samtlige addons ved at slå dem til eller fra een af gangen og så logge ind og ud.
    jeg har deleted min WTF-folder.
    jeg har geninstalleret en enkelt gang.
    og ja, jeg husker at slette mine addons inden jeg henter nyere versioner...

er der nogen af jer der har en idé om hvad pokker der går galt for mit spil? det er ved at være belastende aldrig at vide om jeg kan spille uden bøvl eller ej.

på forhånd tak - især for at i gad læse så meget :S

• Hehe :) Det er skam meget standard. Eller har selv prøvet det mange gange ;) Det har ikke noget at gøre med spillet, men med forbindensen. Du kan ikke gøre noget som har noget med at angribe eller flytte ting at gøre, for du har ikke forbindelse til WoW's server. Du kan sagtens løbe rundt, da selve banen ligger i spillet installeret på computeren.

Jeg ved ikke hvor problemet ligger, men du kan nok selv finde ud af det. Måske din firewall eller server(hvis du kører med det), eller router.

Spixe :)

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

Oprindeligt indlæg af Happy^

Ikke altid nok bare at slå dem fra. Dertil kan man prøve at slette WTF-mappen.

Oprindeligt indlæg af LailaC[i]
    jeg har testet samtlige addons ved at slå dem til eller fra een af gangen og så logge ind og ud.
    [I]jeg har deleted min WTF-folder.

jeg har geninstalleret en enkelt gang.
    og ja, jeg husker at slette mine addons inden jeg henter nyere versioner...

Spixe, tror ikke på det er et problm i forbindelsen. Burde ikke have nogen effekt på hvem du kan caste på og om du kan åbne dine bags eller ej. Har selvprøvet at miste forbindelsen men stadig være in-game et par gange, og aldrig haft det problem.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

Rettet en gang, sidst af AcetaL ().

Oprindeligt indlæg af AcetaL

...

Spixe, tror ikke på det er et problm i forbindelsen. Burde ikke have nogen effekt på hvem du kan caste på og om du kan åbne dine bags eller ej. Har selvprøvet at miste forbindelsen men stadig være in-game et par gange, og aldrig haft det problem.

Hvis han ikke har forbindelse til serveren har det selvfølgelig en effekt på hvem han kan caste på. For alle personer/mobs som bevæger sig omkring i WoW er styret fra Blizzards server - undtagen ham selv (selve karakteren og hans gear(derfor bags) ligger på serveren, men figuren ligger i spillet på hans egen pc).

Jeg har oplevet problemet mange gange før. Det sker også når jeg bliver disconnected somehow (det er jo faktisk det samme som når der er noget galt med forbindelsen). Det er bare så længe siden, så kan ikke rigtigt huske hvad jeg har gjort.

Undskyld det er lidt rodet, men har lidt travlt x)

Spixe

Vision S-Series S3768
    Kingston 8GB DDR3-1600

Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• Jeg havde de samme problemer dengang jeg brugte X-Perl. Nogle gange låste dele af actionbarene sig selv, så jeg ikke kunne bruge spells osv. Jeg løste problemet ved at slette lortet, og aldrig hente det igen.

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Oprindeligt indlæg af Nice2u
    Jeg havde de samme problemer dengang jeg brugte X-Perl. Nogle gange låste dele af actionbarene sig selv, så jeg ikke kunne bruge spells osv. Jeg løste problemet ved at slette lortet, og aldrig hente det igen.

Det jo en helt anden sag hvis man ikke kan trykke på spells'ne på action barene. LailaC kan ikke "caste" spells eller åbne hans bags (jeg går meget ud fra at han har prøvet genvejene på tastaturet og ikke kun knapperne på action barene.). Han/hun skriver at han kan kaste på sig selv, men ingen andre så det har ikke noget at gøre med action barene.

Vision S-Series S3768
    Kingston 8GB DDR3-1600

Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• tak for de seriøse svar indtil videre :)

jeg har som nævnt; slettet min WTF- folder flere gange, deleted min addons-mappe før at have geninstalleret nye versioner af mine addons - samt testet disse ved at enable og disable dem en efter en, mest for at finde den der var "korrupt".

problemet er at fejlen kommer SELVOM alle addons er slettet, wtf-folder slettet og intet udover spillet i sig selv kører - hvilket derfor også giver mig en idé om at det kunne være noget forbindelsesproblematik.

dét ved jeg bare ikke hvordan jeg skal fikse.... min eks havde tidligere egen pc med spil kørende på samme router, og havde ingen problemer... :-|

-Og lad nu være med at kalde mig "ham".... :(

• Undskylder meget for at have skrevet han et par gange (det er bare en vane når jeg ikke kender personen.) :)

Hvis du har en firewall slået til - prøv at slå den fra.
    Du kunne evt. prøve at lave en fast IP (det hjælper nok ikke meget, men det skader heller ikke.)
    Prøv at tilslut internettet med LAN (kabel). Altså hvis du har WLAN (trådløst).

Ved ikke lige om det hjælper særligt meget, men kan ikke se andet du selv kan gøre.

Vision S-Series S3768
    Kingston 8GB DDR3-1600

Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• Når du nu har prøvet så meget uden held, så kan det være vi skal kigge på hvad der ellers ligger og kører på din comp.

Er windows firewall slået til?
    Bruger du noget anti-virus?

• først og fremmest, jeg kører med vista. ved ikke om det gør den store forskel.

derudover har jeg AVG-antivirus og jeg gemmer mig bag en windows firewall.

jeg kører ikke med trådløst net, men har router sat til - selvom det egentlig er unødvendigt når der kun er min pc på nettet alligevel.

fast ip? :-|

okay, jeg er tabt efterhånden.

• Okay. Vista gør ikke en stor forskel..

Prøv at slå antivirus og firewall'en fra.

Antivirus: Højreklik på ikonet på proceslinjen(den i bunden med start knappen) og tryk på Quit AVG xxxxxx (noget lignende det).

Firewall: Højreklik på forbindelses ikonet på proceslinjen og gå ind i "skift indstillinger for Windows Firewall". Så sæt flueben i "Slået fra".

Og du kan altid prøve at fjerne routeren også og så kører direkte på nettet.

Vision S-Series S3768
    Kingston 8GB DDR3-1600

Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• Jeg spørger lige i et helt andet hjørne - hvilket tastatur har du?

Jeg har en logitech g15 tastatur som på et tidspunk begyndte at opføre mig MEGET mærkeligt i wow - en opdatering af driveren samt program afhjalp problemet.

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

• jeg har et fuldstændigt standart ACER-tastatur som hørte til min stationære, så jeg tror ikke det er det.

idag slår jeg routeren fra, og så må vi se om det gør den store forskel :)

Oprindeligt indlæg af LailaC
    jeg har et fuldstændigt standart ACER-tastatur som hørte til min stationære, så jeg tror ikke det er det.

idag slår jeg routeren fra, og så må vi se om det gør den store forskel :)

Skriv lige om det virkede ikke? :D

Vision S-Series S3768
    Kingston 8GB DDR3-1600

Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB