Jeg sidder med et problem der kommer sådan on/off og i perioder.
Helt overordnet handler det om at jeg pludselig ikke kan åbne mine tasker hvilket også har den betydning at jeg ikke kan angribe - hverken ved slag eller spells - og hvis jeg skal heale, så healer jeg KUN mig selv, uanset hvem jeg har markeret.
Det kan være sådan lige fra jeg logger ind, men kan også komme pludseligt og uden advarsel mens jeg er igang med et eller andet i spillet - pludselig gør den bare sådan.
Så kan jeg altså logge ud og ind fyrre gange, genstarte spillet en del gange, og slå samtlige addons fra - nogen gange hjælper een af tingene, nogen gange skal jeg gøre det hele flere gange, og nogen gange giver jeg op fordi jeg bliver så frustreret.
Ja, jeg bruger addons, men ikke flere eller mere ukendte end de fleste andre; bigwigs, groupcalendar, magespeak, titan panel, recount, mobinfo incl. mobhealth, deadly boss mods og omen. - jeg har opdateret dem så sent som igår, men da jeg forsøgte at logge på imorges lavede den samme fejl som alle de andre gange.
jeg har testet samtlige addons ved at slå dem til eller fra een af gangen og så logge ind og ud.
jeg har deleted min WTF-folder.
jeg har geninstalleret en enkelt gang.
og ja, jeg husker at slette mine addons inden jeg henter nyere versioner...
er der nogen af jer der har en idé om hvad pokker der går galt for mit spil? det er ved at være belastende aldrig at vide om jeg kan spille uden bøvl eller ej.
på forhånd tak - især for at i gad læse så meget