Asus 280gtx Vs Asus 9800gx2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Totalgamer
    Køb et 9800 GX2, der er LANGT mere for pengene. Du sparer ca 800 - 1000 kr og du får næsten det samme som GTX 280.


    hvor har du lige læst det henne Totalgamer? :boxed:

  • hol.dk Der har været flere tråde om det, og der står at hvis du f.eks. har et 9800 GX2 så opgrader ikke, osv for du får ikke meget mere boost for pengene. Selvfølgelig er der noget at hente, det ved jeg da også godt. Men det er ikke det helt vilde.

    |Core i7 920 D0 @ 3,2Ghz (Vandkølet)|Asus Rampage II Extreme ROG|1600MHZ OCZ Gold|Corsair TX750|2x GTX260|Coolermaster ATCS840 (Modded)|Samsung Spinpoint F1 750GB|Windows 7 Ultimate 64 Bit|Samsung SyncMaster 245B|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Totalgamer
    hol.dk Der har været flere tråde om det, og der står at hvis du f.eks. har et 9800 GX2 så opgrader ikke, osv for du får ikke meget mere boost for pengene. Selvfølgelig er der noget at hente, det ved jeg da også godt. Men det er ikke det helt vilde.


    skal så osse lige tages med et gran salt nu når det kommer fra hol.dk :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af boon


    har selv haft quad sli, så ved udemærket godt hva det er!! og nej quad sli virker med max 10% af de mere gængse spil!


    Hvad var det jeg skrev??



    Lost Planet


    Unreal Tournament 3


    Crysis


    Call of Duty 4


    Clive Barkers Jericho


    Stalker


    World in Conflict.


    Quake Wars Enemy Territory


    Frontlines Fuel of War


    Graw 2


    Fear


    Quad sli er jo ikke lige frem nogen ny teknologi... rofl

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 3 gange, sidst af RAC ().