God gaming pc

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af boon


    det var da en fin beskrivelse af det gamle kort du giver der!!
    9800gtx(g92) og physx


    kunne ik lige huske det, men den gamle 9800GTX understøtter os Nvidia Physx, der er ik rigtig noget som hedder Agiea Physx da nvidia har købt det boon.


    jeg ved skulle jeg ha et 9800GTX vil jeg helt klare vælge + udgaven, da den er 55nm og ik 65nm, plus den er ca. 20% hurtigere.


    billede af 9800GTX+


    [Blocked Image: http://www.pcper.com/images/news/9800gtx+/chip_55nm.jpg]


    billede af 9800GTX


    [Blocked Image: http://www.pcper.com/images/news/9800gtx+/chip_65nm,.jpg]

  • hvor nævner jeg Agiea?? ved skam godt nvidia har købt det for lang tid siden


    og ja selvfølgelig ville jeg osse tage plus versionen,


    men hvor har du de 20% hurtigere fra, ja udover de tal nvidia selv har slynget ud!

  • Sorry, ved ikke hvorfor jeg skrev 3850, mente 4850.
    I er velkomne til at holde fast på 9800GTX, men det er ikke det kort der giver mest value. Vil gerne se en test der fremviser 30% mere ydelse hos 9800GTX end 4850. Ikke set det, tværtimod.
    Omkring drivers er det almidneligt at folk har det lettere med at klage end at rose, kender mange med enten Nvidia eller ATI kort og ingen har nævneværdige problemmer med driver, andet end et par sjove 8800GT.
    Yder mere har dokument vist at Nvidia har haft en pæn konflikt med Vista ifølge fejlrapporteringen, så et entydigt billed kan du ikke lave. Men hvis i vil have øjene lukket for de ændringer der sker i markedet er det ok, bare lad andre folk ikke trækkes ned på det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nirva
    Sorry, ved ikke hvorfor jeg skrev 3850, mente 4850.
    I er velkomne til at holde fast på 9800GTX, men det er ikke det kort der giver mest value. Vil gerne se en test der fremviser 30% mere ydelse hos 9800GTX end 4850. Ikke set det, tværtimod.
    Omkring drivers er det almidneligt at folk har det lettere med at klage end at rose, kender mange med enten Nvidia eller ATI kort og ingen har nævneværdige problemmer med driver, andet end et par sjove 8800GT.
    Yder mere har dokument vist at Nvidia har haft en pæn konflikt med Vista ifølge fejlrapporteringen, så et entydigt billed kan du ikke lave. Men hvis i vil have øjene lukket for de ændringer der sker i markedet er det ok, bare lad andre folk ikke trækkes ned på det.


    hvorfor 30% er det lige et tal du lige har trukket op af hatten eller hva


    ligesom resten af din ubrugelige info

  • Fordi 9800GTX er i skrivende studender 30% hurtigere. Ubruglig er du velkommen til at kalde det, men synes nu det er mere dokumteret end det du slyngre ud uden reference. Men er ok, dit sidste indlæg beskriver dig meget vel, så kan se ydermer diskusion ikke vil bære meget frugt.