QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Gurk
Sorry to say it.. men fuck hvor er du en pral røv.. Jamen fedt i har 252 chars i guilden.. på kun halvt så mange accounts.. hva siger det ?... ca. 100 nolifers.. der spille 2-3 chars hver..
Jamen så kan jeg da godt få verdens største guild op i løbet af no time.. hvor alle er online 5min på hver af de 9 chars man kan lave pr. server.
Det har ikke noget at sige hvor stor guilden er. men derimod hvor godt den fungere. Hvis en guild på 100acc. ikke fungere hvor fedt er det så at være i den.
Mål "danmarks bedste guild" i sammenhold, udstråling, problemfri.. istedet for antallet af acc/chars/nolifers..
Jeg tror jeg er medlem af danmarks største guild.. den hedder "inreallife".. Vi har ingen problemer med folk der bliver sure over ikke at komme med til raids.. folk møder bare op og hygger sig.. det at level går måske lidt langsomt.. desværre kun 1 level om året.. men fedt nok hvert level fejres med et DING, gaver og fest..
Bone er og bliver den største og bedste GuildMaster.. Siger jeg som forhenværende Horde Guildmaster på samme server.. Bone...håber du ser denne besked.. og at det stadig går dig godt.. med TGD
det var dog en mavesur kommentar...jeg kender da mange der finder det sjovest at lvl chars op...jeg er sq næsten selv en af dem, for pvp siger mig intet i wow, men raiding, og specielt progress raiding er fedt, specielt hvis man er undergearet......er jeg nolifer fordi jeg har 20k guld og 4 lvl 70 chars med epic flying mount og 1 main med 4 part t6....næh, jeg har 37 timers arbejde, hygger mig herinde og tager tit til fester med vennerne irl.......det gælder sådan set bare om at være effektiv til de ting man laver, og prioritere tingene ordentligt...for at progres raide er det nødvendigt med aktivitet til raid tider, og lidt money grinding til mats til raids..sådan er det...men derudover har mange af os i vores guild det bestemt hyggeligt, med at raide med vores alts, hvor fx kz, gruul og za kan være en udfordring hvis man ikke er overkittet til opgaven....selv raids til aq40 med 20 mand kan være sjovt og staidg kan man wipe, hvis folk ikke får forklaret fighten og tror det er nemt fordi man nu er lvl 70