Danmarks Største REN DANSKE guild??

• det var dog en mavesur kommentar...jeg kender da mange der finder det sjovest at lvl chars op...jeg er sq næsten selv en af dem, for pvp siger mig intet i wow, men raiding, og specielt progress raiding er fedt, specielt hvis man er undergearet......er jeg nolifer fordi jeg har 20k guld og 4 lvl 70 chars med epic flying mount og 1 main med 4 part t6....næh, jeg har 37 timers arbejde, hygger mig herinde og tager tit til fester med vennerne irl.......det gælder sådan set bare om at være effektiv til de ting man laver, og prioritere tingene ordentligt...for at progres raide er det nødvendigt med aktivitet til raid tider, og lidt money grinding til mats til raids..sådan er det...men derudover har mange af os i vores guild det bestemt hyggeligt, med at raide med vores alts, hvor fx kz, gruul og za kan være en udfordring hvis man ikke er overkittet til opgaven....selv raids til aq40 med 20 mand kan være sjovt og staidg kan man wipe, hvis folk ikke får forklaret fighten og tror det er nemt fordi man nu er lvl 70 :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Syntes godt nok også det var et surt opstød at komme ind at læse, hvorfor bitche over at jeg prøver at finde ud af hvem der er den største guild? Det er sq ikk for at prale at jeg har skrevet herinde, det er såmænd blot for at hører hvem der VAR den største, for vidste ikke om det var vores guild. Det tror ikke at det er let at lave en stor guild uden der er problemer, og mange af dem og derfor skal der være en god og stabil ledelse til at styre guilden...

Men som der også blev skrevet før så er det ikk ens betydeligt med at man er nolifer at man gamer en del.. jeg går i 3.g + har arbejde ved siden af.. Det handler som tidligere skrevet om at bruge tiden fornuftigt. Så tager det ikke mere end 10 timer OM UGEN at raide + farming af mats. De dage vi ikke raider er jeg ikk online meget mere end ½ time.. bare for at løse nogle dailys til at få penge nok til flasks, pots etc. til raids...

men er da glad for at din guild har det godt sammen.. ;) syntes det er spændende at du "spiller" i en guild hvor der ALDRIG er problemer når folk ikk kan komme med til at raide Byen lørdag aften..

• Nu ved vi jo allesammen at det er gørelsen og ikke størrelsen, og derfor tror jeg Lokes List på Mazrigos (PvP) vinder, siden de er en forholdsvist lille og ren dansk guildog har taget 5/6 i Sunwell.

Oprindeligt indlæg af Spawn
    Nu ved vi jo allesammen at det er gørelsen og ikke størrelsen, og derfor tror jeg Lokes List på Mazrigos (PvP) vinder, siden de er en forholdsvist lille og ren dansk guildog har taget 5/6 i Sunwell.

Ja og før TBC var de.....nå nej intet ;)

Oprindeligt indlæg af Spawn
    Nu ved vi jo allesammen at det er gørelsen og ikke størrelsen, og derfor tror jeg Lokes List på Mazrigos (PvP) vinder, siden de er en forholdsvist lille og ren dansk guildog har taget 5/6 i Sunwell.

Det er også imponernede.. :clap: (ikke irronisk ment)

• Lokes list er seje :) jeg var inviteret ind engang, men ville så alligevel ikke skifte server. Guilden er fed at få grunde:

de er ikke særlig mange
    de bruger ikke DKP, lederne bestemmer hvem der skal have epics
    de raider 3 gange ugen, man skal møde op til 2
    de ønsker grupper af folk der kender hindanden

Effektivitet er det perfekte ord til den guild, og så tror jeg de har en genial leder som vist nok hedder Lumen :)

• Hej Alle.
    Det er første gang jeg er herinde og kigge og faldt over jeres tråd. Jeg er selv medlem af The Danish Vikings på thunderhorn. vi er en ren dansk guild der raider BT/MH. Vi er halvt casual halvt raider, man skal være over 18 år og der er 3 raids om ugen. Det er hyggeligt og afslappet, mange af os har børn og RL at passe så vi er ikke så dedikerede/afhængige som andre raid guilds. jeg tror ikke vi er den største danske guild men vi har i al fald mange medlemmer. Vi mødes osse af og til socialt og næste gang er den 8/11-08 i Odense. Her er vores link: http://armory.wow-europe.com/g…&n=The+Danish+Vikings&p=1 og vores link til hjemmesiden: http://www.thedanishvikings.eu/

• Hmm.. hvorfor så mange i et guild ?. alså fedt nok der kun er dansker og massa af dem. men igen. de fleste spiller vel wow for a Raide eller PVP.. og guilds med mange Chars i Sutter da max røv at raide i. man har aldrig "save" spot. men derimod PVP er det måske godt der er mange.. virker heller ikke særlig seriøst at have en guild med over 160 member i hvis alle skal raide :P