Hvor er Bambi?

Originally posted by GrillRotten
    Tag dig ikke af knægten.... ;)

Gør jeg skam heller ikke ;)
    Når vi nu er lidt i fantasiens verden.
    Jeg ville da godt have den gøp på en tank i Battlefield Desert combat.
    Det ville da udligne odds mod de pokkers helikoptere ;)

Someone give me a mod for that ;)

Originally posted by bentzin
    For mig er det kun syge hjerner der synes sådan en gang skrammel er smukt. Ja ja - bli' nu bare sure alle jer våben "idioter" ;) (Undskyld - men det er altså min mening) ;)
    Hva' f... ska' vi med sådan noget destruktiv legetøj ?(
    Tænk sig hvis nu der ikke blev brugt penge på sådan noget lort verden over. Så ville der måske være penge til at alle havde ordentlige forhold og vi ku' ha' det rart sammen !

Ro på ;)

Der er noget potens-jens over sådan en fætter der. Ja, det er et våben og ja, det er til at slå folk ihjel. Men der er stadig noget umpfff over det. Kan ikke forklare det. De "heal the world" tanker er meget søde, men det bliver nok svært at sprede budskabet, eftersom man netop bruger våben til at skabe fred for tiden.

Lidt ligesom en big-block V8 der står og går ujævnt i tomgang. Det går også lige i bollerne :D Men Co2 forurener osv osv - så egentligt burde vi allesammen jorde rundt i små, kønsløse ellerter for at skåne miljøet. Nej vel ;) Men det kommer nok an på ens personlighed og interesser :)

• Jeg kan kun give dig ret i den holdning. Verdenen kan også blive for kedelig. ;)

vi ku' ha' det rart sammen !

Hmmmmmmmm - hmmmmm - Det kan man altså IKKE med Bundby-fans......

Sorry B. - det var sgu for fristende... ;);););)

Originally posted by WizZarD

Hmmmmmmmm - hmmmmm - Det kan man altså IKKE med Bundby-fans......

Sorry B. - det var sgu for fristende... ;);););)

That's okay - jeg er nu ikke fanatisk :] - men den mindste knægt spillede der i mange år på 1.drenge DM-sølv - 1. junior DM-guld - 1.ynglinge DM-guld og til sidst på 2.holdet (DS-serie) inden der kom tøser og nattesjov i vejen for en mulig karriere - Men det er jo hans valg - og fint nok med det.
    Et lille aber dabei - nu er det vist mange år siden - tjah så længe siden at jeg ik' ka' huske det - at Brøndby lå i "bunden". ;)
    De har vist kun ligget i toppen i nyere tid - right ?(

• "... og ja det er til at slå folk ihjel". Det er s.. da en holdningsløs attitude at ha'. :(
    Mine tanker er meget søde - ja - men set ud fra et positivt menneskesyn, så er de da bedre end et destruktivt - "det er da okay at slå ihjel"
    Og til sidst så er det ret grotesk at der netop nu bli'r brugt våben for at skabe fred :(
    Jeg tvivler nu på at det bli'r resultatet - for krig og myrderi har aldrig skabt fred ! Tværtimod X( Tryk avler modtryk !!

"... og ja det er til at slå folk ihjel". Det er s.. da en holdningsløs attitude at ha'. :(
    Mine tanker er meget søde - ja - men set ud fra et positivt menneskesyn, så er de da bedre end et destruktivt - "det er da okay at slå ihjel"
    Og til sidst så er det ret grotesk at der netop nu bli'r brugt våben for at skabe fred :(
    Jeg tvivler nu på at det bli'r resultatet - for krig og myrderi har aldrig skabt fred ! Tværtimod X( Tryk avler modtryk !!

Holdningsløs attitude? Og hvor henter du så det henne? Jeg kalder da bare en spade for en spade :] Jeg tvivler på, at (nu er den tingest der godt nok fiktiv, tror jeg) den var udviklet med henblik på fasanjagt... Jeg er iøvrigt fuldt ud enig med dig i, at de såkaldte "fredsprocessor" der køres for tiden, er lige til at stoppe op i ....., for modstanden fra mellemøsten vil bare blive større, efterhånden som de bliver mere bitre. Israel er måske undtaget, USA's lilel skødehund... Men igen, det er også en helt anden slags mennesker man har med at gøre dernede. USA skulle ganske enkelt aldrig have blandet sig, i kampen om jord mellem jøderne og muslimerne. For de vil have det tilbage, det kan vi være sikre på.

Originally posted by The Hans

Bistandsmodtagere :] ... Hvorfor i alverden dog det ?
    Jeg tror ikke lige du er klar over, at der rent faktisk findes en del af slagsen, som slet ikke har bedt om at blive det. Jeg har prøvet det een gang og det kan ikke anbefales. Skal jeg også skydes så ?

hmm var nu heller ikke ment sådan... når jeg menet bistandsmodtager mener jeg dem der bare smider deres dovne kroppe i stolen lægger sige tilbage og siger "det går jo nok! jeg får mine penge fra staten og kan leve af det, så hvorfor begynde at arbejde!"

så er der dem som godt VIL arbejde, de er gode nok, men den slags der bare læner sig tilbage og regne med at vi andre vil betale for at de kan leve burde fandme tage sige sammen!

jeg har faktisk en lille historie fra mit gamle arbejde hvor der kommer nogle af dem der skal i arbejdes-aktiviring (eller hgvordan det nu staves), vi har flere gange oplevet at de gang på gang lægger sig syge og det er rent ud sagt pisse surt for os andre som jo endelig gør hvad vi kan for dem, nå men lidt før jeg sagde op på det arbejde fik vi en af de der ind, og som min mor nu engang er var hun jo pisse sur over det for hun var sikkert ikke andet end en eller anden doven las der ikke ville lave en skid, men sådan endte det slet ikke, hun har arbejdet det i over 6 måneder og har ikke haft mere end 5 fraværs dage! og mange gange er hun kommet på arbejde selv om hun var syg eller sådan noget!, hendes problem er ikke at hun ikke vil arbejde men at hun enten ikke vil finde noget eller ikke kan, hvilken af dem ved jeg ikke... men endtil vidre har hun en stilling på mit gamle arbejde og får løn som en uddannet butiksasistent (eller hvordan det nu staves), også selv om hun ikke er uddannet, og min gamle chef har snakket med hende om at han godt vil betale for hendes uddannelse som buktiksassitent!

så til dem der ikke kan lette deres fede røv fra stolen og finde sig et arbejde, SÅ LET DA JERES FEDE RØV!!!
    og til dem der godt vil finde et job men ikke kan. GO FOR IT!!!!!

Originally posted by Maverick

Enig, de er som spædbørn - skider, pisser og brækker sig over alt....

Så så ;) - har også mødt nogen af slagsen, som godt nok havde hvide trøjer med et el. andet mærke på. De råbte og bøvsede noget om byens hold ?( Hva' for en by ?(;) Den by - ka' da ik' være stolt af så'n en flok "tumber" ;)

• Ok. Fair nok. ;)

Så så ;) - har også mødt nogen af slagsen, som godt nok havde hvide trøjer med et el. andet mærke på. De råbte og bøvsede noget om byens hold ?( Hva' for en by ?(;) Den by - ka' da ik' være stolt af så'n en flok "tumber" ;)

Hvis du tager 100 aber og sætter dem foran en skrivemaskine i 100 år er det lige akkurat muligt af en af dem kan skrive en novelle.
    Det lykkedes da fint med Morten Wieghorst :D:D
    Just kidding. Begge kluber har deres gode og dårlige sider, men som indfødt KBH´er er der altså kun ET hold, og det er "Byens".