Skal til at købe en bærbar.

  • Hej allesammen. Jeg skal til at købe en bærbar, men ved ikke hvilken en jeg skal købe. Den skal hovedsaligt bruges til at spille. Jeg har kigget på en masse, men kan ikke rigtigt finde ud af det. Den skal højst koste 10.000kr mere vil jeg ikke give... Har også kigget lidt på nogen af Alienwares Area 51 bærbare, men de skal jo sendes fra USA så det kommer nok til at koste en masse D: Nogen der har købt fra Alienware?Men vis i kan anbefale en god og hurtig bærbar computer til de der højst 10k kr, ville det bare være super :D


    Hilsen Jacob

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JustAJacob
    Hej allesammen. Jeg skal til at købe en bærbar, men ved ikke hvilken en jeg skal købe. Den skal hovedsaligt bruges til at spille. Jeg har kigget på en masse, men kan ikke rigtigt finde ud af det. Den skal højst koste 10.000kr mere vil jeg ikke give... Har også kigget lidt på nogen af Alienwares Area 51 bærbare, men de skal jo sendes fra USA så det kommer nok til at koste en masse D: Nogen der har købt fra Alienware?Men vis i kan anbefale en god og hurtig bærbar computer til de der højst 10k kr, ville det bare være super :D


    Hilsen Jacob


    Her kan du få nogle RIGTIG gode bærbare til en ca. 10.000 men hvis du skal købe fra danmark så tag et kik på Zeptos maskiner ;)

  • Hej


    Jeg fik samlet denne på på Zepto's hjemmeside. Den koster 10.039kr. Det er lige hvad du vil give, og denne er rigtig kraftig...!


    4096MB (2x2048) DDR2 667/PC5300 SODIMM "Kræver Vista 64bit for fuld udnyttelse"
    Zepto Zpro2 N-Standard (NBG)
    Microsoft® Windows® Vista Home Basic 64bit - DK + Office Ready
    DVD-RW / CD-RW
    DK tastatur layout, Sort
    14,1" WXGA+ 1440x900 - 6224W
    NVIDIA® Geforce 8600M GT
    Miljøafgift
    Manual 6024/6224/6324
    Online rabat 6224 Power
    NERO Xpress 7 - Super Billigt!
    Intel® Core™ 2 Duo-processor T8300 (2,40 GHz)
    500GB 5400rpm SATA Harddisk
    6 + 12 Cell batteri
    Intel® Turbo Memory 1GB (Læs info - Kun til VISTA)


    Det er en Znote 6224.


    Du kan også få den i hvid (Znote 6324W), men så koster den 10.389,00kr.

  • Har samlet den her bærbar inde på Rock bærbare kunne den være noget specs:
    New NVIDIA GeForce 8800M GTX 512MB (DX10) / Hi-res WUXGA+ X-Glass rock logo Silver / 4GB DDR2 800MHz / 160GB 7200rpm SATA HDD / 8x Dual Layer +/- DVD-RW / No TV Tuner / No additional option / Danish Keyboard / Windows Vista Home Premium / No Thanks / Standard Carry Case / Roxio, BullGuard / Pixel Guarantee option not taken / European Power Lead


    Det bliver £1,578.89 altså ca. 7637.56 kr. TROR JEG NOK. er £ ikke usd? :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gamlejesper
    Har samlet den her bærbar inde på Rock bærbare kunne den være noget specs:
    New NVIDIA GeForce 8800M GTX 512MB (DX10) / Hi-res WUXGA+ X-Glass rock logo Silver / 4GB DDR2 800MHz / 160GB 7200rpm SATA HDD / 8x Dual Layer +/- DVD-RW / No TV Tuner / No additional option / Danish Keyboard / Windows Vista Home Premium / No Thanks / Standard Carry Case / Roxio, BullGuard / Pixel Guarantee option not taken / European Power Lead


    Det bliver £1,578.89 altså ca. 7637.56 kr. TROR JEG NOK. er £ ikke usd? :crazyeyes:


    £ er engelske Pund og dagens kurs ligger på ca. 940 kr/ 100 Pund.
    Dvs. den bærbare du har samlet koster ca. 15.000 kr.


    I netbutikker i England opgives prisen som regel uden moms (VAT), så der skal lægges 17,5% oven i prisen, med mindre, der tydeligt står at prisen er inklusiv VAT.
    => 17.625 kr