okay fordi nu har den kørt idle i wondows 2 timer uden og komme over 53 grader ;). så i stykker er cpuén da vist ikke.

E8400 med forskellig temperatur.
-
-
har lige kørt 3dmark 03-05-06, og aquamark uden nogle fejl, så det virker til systemet er stabilt på trods af de lidt høje temperaturer. Den bliver ik mere end 41 grader i de benchmark tests. Nu er det vist på tide og få presset lidt mere hastighed ud af denne cpu
-
siden jeg fik den nye cpu så er min idle temp begyndt og falde, og den ligger nu på 34 idle og 44 load i orthos....Kunne det tyde på et forkert lag kølepasta, eller måske kølepasta der er blevet for gammel evt?? og hvilke pasta skal jeg invistere i nu hvor jeg bruger h2O til cpu køling? Lige nu bruger jeg as 5
-
forskellige kølepastaer skal bruge forskellig tid på at blive optimale..as5 fordeler sig jo selv så derfor tager det et stykke tid inden det har lagt sig perfekt....
-
ahh måske det der så er min fejl, har smurt et tyndt lag på med en lille plade, så måske jeg har for lidt på???
-
min nye Q9300 med skæv IHS
så jeg skal ud og shoppe lidt vandslibe papir imorgen
[Blocked Image: http://www.hardstyle.dk/q9300.jpg]
-
Oprindeligt indlæg af SplatDK
min nye Q9300 med skæv IHSså jeg skal ud og shoppe lidt vandslibe papir imorgen
Husk det også kan være selve sensorerne i chippen der er forkert kalibrerede.. Med mindre du self kan se der er dårlig kontakt?
-
Oprindeligt indlæg af noxon
Husk det også kan være selve sensorerne i chippen der er forkert kalibrerede.. Med mindre du self kan se der er dårlig kontakt?
det ligner dårlig kontakt, men vi for svar på det i morgen når den har været en tur i rettebænken
-