Jeg ved ikke lige om det er en nyhed, men jeg syntes ikke rigtig, at jeg har hørt det før, men:
TDC Bekræfter, at de vil forhandle iPhone i DK!
De oplyser dog ikke, om telefonen vil blive med 3G eller blot den samme som den i US :)..
Jeg ved ikke lige om det er en nyhed, men jeg syntes ikke rigtig, at jeg har hørt det før, men:
De oplyser dog ikke, om telefonen vil blive med 3G eller blot den samme som den i US :)..
QuoteOprindeligt indlæg af Dare_Devil
passer slet ikke Telia er de eneste i norden der skal forhandle Iphone
QuoteOprindeligt indlæg af DmK
passer slet ikke Telia er de eneste i norden der skal forhandle Iphone
En TDC-medarbejder fortalte mig, at de skulle forhandle iPhones? Han havde selv bestilt en?
QuoteOprindeligt indlæg af Dare_Devil
En TDC-medarbejder fortalte mig, at de skulle forhandle iPhones? Han havde selv bestilt en?
det officelle Apple os har sagt er at det kun er Telia som må sælge dem ligenu.
Telia har eneretten, lur mig om det ikke er 3g versionen de får i næste måned, til at lancere deres start på deres nye 3g net
låner lige tråden - var i sommerhus med nogle gutter her i weekenden, og to af dem havde en iphone, de sagde man kunne have hvilket som helst selskab med den, bare ikke 3. Men så kan jeg forstå de har købt den i udlandet eller?
Apple har ikke sagt noget som helst.
Men hey, kunne det ikke være sjovt hvis i kom med beviser i stedet?
Telia får den, fint nok. Rygter siger at TDC også får, andre rygter siger at det er meget usansynligt. Andre siger at Telenor får i skandinavien, dvs. sonofon (telenor) også får i DK.
Lur mig om det ikke også er ulovligt at have eneret på et sådan produkt?
Og ville det ikke også være underligt, hvis Danmark var det eneste land i hele EU som kun fik 1 forhandler af iPhone? Prøv nu at tænke jer lidt om..
For at svare på dit spørgsmål DXC, iPhone kan stadig ikke fås i DK så ja, de må have købt den i USA, Tyskland eller UK, via nettet eller har haft nogen til at tage en med hjem fra udlandet til dem.
Og det med udbyderne er sandt. Dog har man langt mere ud af Telia, end de fleste andre da de er de eneste (så vidt jeg ved), der har EDGE.
grunden til deres ikke virker med selskabet 3 er den ikke understøtter 3g netværket men kun edge som de fleste andre pt bruger
og jo selvfølgelig kan mac da nøjes med kun at give et selskab eneret til at sælge deres produkt ?
QuoteOprindeligt indlæg af DmK
grunden til deres ikke virker med selskabet 3 er den ikke understøtter 3g netværket men kun edge som de fleste andre pt bruger
og jo selvfølgelig kan mac da nøjes med kun at give et selskab eneret til at sælge deres produkt ?
ja må de jo godt, og Telia er den eneste udbyder i europa som har Edge mener jeg.
QuoteOprindeligt indlæg af puma99dk|
ja må de jo godt, og Telia er den eneste udbyder i europa som har Edge mener jeg.
Vi er enige om noget (kryds i kalenderen)