min hjemmeside

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    den er jo tom?


    Jah, der er vist ikke det helt store på den side. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Dit nuker-flooders-firewalls virker ikke.


    Menuen til venstre kunne godt være bedre.


    Alle med stort begyndelses bogstav, større skrift, stærkere rød farve.


    Skal kassen i midten bare være sort.


    Ellers rimelig okay indtil videre.

  • Quote

    Originally posted by neo
    jeps kassen i midten skal være tom endnu men jeg ville gerne vide om baggrunden virker og om så at der var en der kunne uploade et ss til mig ss=screenshot


    Klik her for at se hvordan det ser ud hos mig - og ja, baggrunden virker.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by neo
    jeg er 16
    grillrotten istedet for at sige ad hvad med at sige hvad jeg så kunne lave på den


    den er blevet opdateret


    Ja okey.... Var bare lidt kortfattet i går. :))


    Det jeg ikke kan li ud over den der "ProGenic Top100" er bla. de modstridende farver (rød tekst på en grøn baggrund). Istedet ville jeg nok vælge nogle farver der passer godt sammen og så lade den der reklame-dims komme ind på forsiden istedet for i en frame for sig selv hvis du absolut vil have den med,


    Bryder mig heller ikke om at baggrunden ikke er gennemført da det jo bare er et lille billede der bliver gentaget om og om igen. Det kan nemt ses.


    Det ville også være pænere efter min mening hvis du fjernede den blå kant på rammen og så evt. flyttede menuen ind mod selve midten så den kommer tættere på der hvor de forskellige links åbner den tilhørende side.


    Dine links burde nok også have en anden farve end selve tekst-farven og så ikke være understreget. Eller skifte til en mørk nuance af den pågældende link-farve når den så ikke kan læses ordenligt på den baggrund du har valgt.


    Jeg er nu heller ikke meget for den kedelige standard-font du har valgt til din tekst. Selve størelsen på den er dog fint nok syntes jeg.


    Dette er så bare min uforbeholdte mening og smag der spilder ind der. :))


    Ved godt det måske er lidt meget, men det er kun positiv kritik.

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne
    wannabe matrix et eller andet ligesom du Neo er en wannabe hacker :)


    Ja, ingen er fejlfri.... :)) ..... Jeg er selv wannabe-Don-Juan.... *G*.... Ej, dog ikke... :)) ..... Jeg ER D.... ej, holder bare kæ**.... *G* :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, ingen er fejlfri.... :)) ..... Jeg er selv wannabe-Don-Juan.... *G*.... Ej, dog ikke... :)) ..... Jeg ER D.... ej, holder bare kæ**.... *G* :))


    God idé ;):P Synes hjemmesiden virker meget... grim... farverne passer overhovedet ikke nogen steder hen...