Indlæg af Vans

    Quote

    Originally posted by Connektors
    det lyder meget som et varme prob eller at ram får for lidt volt eller de ik ka klare de timings du har smidt på dem


    Ikke et varme prob. kører med 54 - 55 gr. ved fuld load, har fjernet siderne på kabinettet og testet lidt frem og tilbage, jeg troede det kunne være varmen, men nej...
    Det kan meget vel være at ram for for lidt juice og at timings er dårlig, men har ikke så meget styr på at teste det og evt. ændre til det bedre...


    Vans

    Quote

    Originally posted by jackal83
    Man kan ikke spille F.E.A.R, hvis man har ACE mega codecs pakken installeret, så hvis du har det, så er det en mulighed!


    Det har jeg ikke, pt er det kun demoen der er installeret, den laver samme ged som Far Cry, Brothers in Arms, cs:source osv.
    Tak for tippet ellers...


    Vans

    Quote

    Originally posted by Axel
    Jo jeg kunne sikkert godt hjælpe, hvor i KBH bor du, kunne da lufte MCen samtidigt


    Thomas


    PM i boksen...


    Vans

    Quote

    Originally posted by Mitch
    prøv evt at sætte dine ram til at køre med lidt dårligere timings. jeg tror det vil hjælpe.


    Aner ikke hvordan man gør... altså ved godt hvor, men ikke hvilke værdier


    Vans

    Jeg har kun prøvet de to spil... har før spillet en del Far Cry, så det er virkelig irriterende!


    Specs:


    Asus A8N-Sli
    AMD 64 - 3200 Mhz
    Kingston Hyper X - 2 x 512 mb
    P.O.W 6800GT - 256 mb
    Samsung Spinpoint 250 gb - 8 mb cache
    NorthQ NQ4001EXT, Super Silent, 400Watt
    Plextor 740a


    Vans

    Så for hulen... nu gider jeg sgu ikke mere! Basta!


    Lidt mærkelig tråd, ved ikke om den høre hjemme her.


    Har prøvet at få Far Cry og F.E.A.R (demo) til at fungere... uden held! Har prøvet alt hvad jeg kan vride ud af mine hjeme (ikke så meget, når det kommer til den slags her)


    Har geninstalleret flere gange, opdateret drivere, kigget lidt på opsætningen i bios osv. osv....ingen ændring! Den fyser og/eller genstarter 30 sek. inde i spillet.


    SÅ!: Er der nogle herinde der er stolte af deres kunnen med pc og dertil hørende? (det er der nok...)


    Jeg bor i Kbh., så er der ikke een af jer (pc-super-prof.), der kan komme forbi en dag og se på svinet? Så skal jeg smide penge efter den der gider! (indenfor rimelighedens grænser, naturligvis)


    Vans

    bad-sectors = defekte områder... hmm den burde jeg vist have regnet ud... hvis du mener 1 gb ram og at spillet sagtens kan bruge mere, hvis det får lov, forstår jeg, men det burde vel ikke crashe på den måde.

    kan sagtens starte op med Far Cry (og alle andre spil...)
    Men noget går i kage et sted, det sker både i singleplayer og multiplayer og altid efter 20-30 sek. (dog nogle gange efter et par min.) Læste et andet sted noget med swap-filens størrelse, har det betydning i Far Cry???