Indlæg af mr 2

    Hej alle jeg ville meget gerne have hjælp med mit Team fortress classic under steam, jeg spiller det meget og hver gang jeg spiller her for tiden eller da jeg startede sagde den


    BUILD 3144 SERVER (0 CRC)
    Server # 312
    Missing bitmap font: gfx\vgui\fonts\0_Default Scheme.tga
    * Privileges


    så når jeg joiner en server så står den helt stille i den loading inde jeg er inde og så kan jeg ikke gøre mere. Hjælpp!.
    den der missing bitmap jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for og få den til og virker.
    og mit counter-strike det virker fint det går ind uden problemer og mine andre spil bare ikke mit Tfc. :S!
    Hjælp hjælp.
    har meget brug for hjælp.

    Jeg har en rigtig counter-strike 1.6 server, jeg har fået op fra nogle dage siden og køre men det eneste jeg lige mangler det er at når jeg åbner den/tænder den for cs 1.6 så går den af med det sammen af STEAM
    men der står den er succesful men jeg har prøvet og kigge inde på listen og har siddet og prøve og lave det i næsten en uge nu, og jeg ved ikke hvad det er der er galt er der ikke nogle som der kan hjælpe mig med det? Please!!! :)

    Nogle der kan gi mig et link hvor jeg kan finde en exe fil hvor jeg kan update counter-strike 1.5 til 1.6?
    Det er på en server og hvis jeg ikk finde skal jeg lave det hele om?
    En der har inde med en så send den meget meget gerne.
    Jeg har faktisk kigget efter det i rigtig lang tid men jeg kan ikke finde nogle som kan update (CS 1.5 TIL 1.6)
    Men hvis så send please, mange tak. :9xo

    Nogle der har lyst til og hjælpe mig med HLTV til cs 1.6?
    Jeg har brug for det hvis nogle der kan hjælpe mig med det?
    Jeg kan skrive til jer på msn hvis jeg kan få jeres msn og skrive hvad der er med det er med og få den helt op og køre den gider ikke :S!
    Nogle der kan hjælpe skriv please.
    eller skriv jeres msn

    Nogle der kan hjælpe mig jeg ville godt ha min hltv server op og køre men den siger hele tiden det med logfile at den ikk kan osv osv..
    men hvis der er nogle der kan hjælpe mig med og få en hltv server op ville jeg godt have hjælp fx, over msn eller noget Glæder mig


    Mange tak, hvis i lige kommer og hjælper mig med og få en god og normal hltv server op og køre. Mange tak! :)

    Hvordan kan man få sin server ned på at den lagger så meget jeg synes 10 ud af 5 der kommer ind på min server har ping over 100 og det er synes jeg ikke er ret fedt, men hvis nogle os kan skaffe mig et high ping kicker med ping til 100 så ville det være fedt, jeg har prøvet det men ved ikk om det gør at alle fra min server de ville smutte fra den pga, af det?

    Jeg har amx mod x på min server men ville godt have af vide hvad den fil hedder så jeg kan rette der der på min server hvor der står "this server using amx mod x Vist."
    Og den Lange orange der kører nede i bunden hvis man kan rette det hvad de filer hedder?