Indlæg af schæfa

    Hej alle tweakere.


    Nu er jeg begyndt på gymnasiet uden at ha et arbejde men har arbejdet tidligere, og skal ha mine feriepenge udbetalt, jeg ved bare ikk om hvor jeg skal henvende mig med de der sedler der skal afleveres.
    Så vis der en tweaker der kender svaret vil jeg meget gerne vide det.


    Takker på forhånd.

    nu ved jeg ik om det er normalt at, når man installere vista at den så formatere alle ens diske og sletter ens partioner, har mistet over 700 gb data på 3 diske som jeg gerne ville ha gemt.


    valgte at den skulle installere på min gamle xp partionen som den naturligvis formaterede.


    ved bare ikke om det er muligt at revover det med et program nogen der kan hjælpe

    oi oi!!!
    kender en gut som lige har formateret sin maskine, og har installret XP på den han har en 500gb harddisk men den kan kun finde 20 gb af dem, lyden funker heller ik, han har prøvet at ringe til supporten som siger han skal have fat i service pack 2 enten ved at købe en ny version eller opdatere det, så burde det funke.


    problemet er bare at han har prøvet at downloade det, det hjalp bare ik på problemet så ved vi ik rigtigt hva der kan gøres.


    help

    ohøj alle


    Efter at jeg udskiftede mit bundkort og flashede bios, dur mit dvd drev ik, bios ka findem windows ka finde det.
    Men smider jeg en skive i, sker der ik noget XP syns bare at drevet er tomt konstant.


    I NEED HELP PLAESE

    er der nogen der ved hvorfor call of duty 4 lige pludselig er begyndt at hakke efter at jeg gennemførte det?
    kørte med grafik settings på højeste jeg kunne vælge og det kørte fint, nu kan ikke engang køre det på lov uden at det hakker, og det er kun det spil.

    nu har jeg så købt mig en E6850 i stedet for den gamle E6400, men jeg får meget mindre points i 3D mark06 lidt mærkeligt syns jeg. nogen der har oplevet det?

    ohøj ohøj,


    er der nogen der kender en amerikansk side hvor man kan bestille spil fra? det skal være supreme commander forged alliance. :hb:
    har prøvet ebgames.com/gamespot.com de vil åbenbart ik godkende mit visa kort mere selvom jeg har bestilt der før, og amazon.com og bestbuy.com levere ikke internationalt, :boxed:


    gider ik vente på at det kommer i europa, virkelig latterligt med de release dates vi har.

    er godt nok blevet skuffet over min, den ka ik engang køre spilllene ordentligt uden at lagge og hakke i det, det samme med min vens makskine, er os skuffet over dens grafik syns at x360 grafik er pænere.
    sony siger os selv at de først lærer at bruge maskinen om 6 års tid