Indlæg af janze

    Har smadret min lydudgang i min bærbare computer, og synes at jeg kan huske at man på en eller anden måde kan bytte rundt på microfon og lydstikket stikkene så microfon stikket bliver til lydudgang.. Kan man det? Og hvordan?

    Burde man godt kunne installere windows på en pc, for derefter (med det samme det er installeret) sætte den harddisk over i en anden pc, og så køre windows på den pc?

    Bruge programmet "killdisk"(må nok ærligt indrømme at navnet lyder mistænksomt, men havde ikk overvejet det dengang:P).
    Lagde det ned på en cd og bootede med cd'en i. Den gik ind i programmet og man kunne vælge de to partitioner som jeg havde på pcen. Jeg overskrev dem begge med 0'er, og kunne derefter(selvfølgelig) ikke boote pc'en.
    Når jeg så prøvede at installere windows, kom problemet med at jeg ikke kunne se de 2 partitioner..

    Gjorde det nemlig med partionerne på min harddisk, og da jeg så skulle installere windows på den, finder den kun de få GB som ikke var partioneret:S

    Tak for hjælpen, det virkede:)


    Næste gang skulle jeg måske have tjekket om jeg ikke kunne ha nøjedes med at tænde på strømforsyningen for at gøre det, men whatever;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af janze


    Laver bare lidt spas med min pc, og så var der nogen der påstod at man kunne ændre farverne på sit BSOD. Ville bare se om det virkede;)


    Vælger lige at citere mig selv fra den forrige side.. Kig lige selv næste gang, eller google det...

    Har prøvet ovenstående, men det virker ikk. Tror problemet er at Scroll Lock er en "fn" tast som ligger oven i Num Lock. Prøvede at ændre det til CrashOnCtrlDelete men det virker heller ikke...

    Hm, os når det er en bærbar man gør det på? :)


    Laver bare lidt spas med min pc, og så var der nogen der påstod at man kunne ændre farverne på sit BSOD. Ville bare se om det virkede;)

    Kom lige i tanke om at der er en anden router på netværket. Skal man så ændre ip'en på routeren?


    Edit: Bruger bare standard windows firewall på begge computere.

    Hey.


    Jeg har en ZyXEL NBG420n wireless router, som jeg skal sætte op, men det er et problem..:P
    Når jeg kobler den til computeren uden internet i, kan jeg godt oprette forbindelse til den gennem browseren, men i det jeg sætter internet i, spasser den ud, og jeg kan ikke oprette forbindelse til den længere. Hvis jeg sætter installations cd'en i, står der på Vista at jeg ikke har noget netkort installeret eller noget i den stil. På XP går installationen igang, men stopper kort tid efter, fordi forbindelsen hopper af og på konstant.
    Looking for some help:)


    Janze