Indlæg af RasmusS


    Du har lige lavet en fejl, så fatter ikke helt hvad der står;)


    Skal på ferie til Cypern sidst i Påskeferien og til Kreta i August så det må lige vente..

    Quote

    Originally posted by Fragman


    DU ved ikke meget om det...har spillet det i mange år og det ved jeg _WHAT_ også har....nok også på højere plan end du nogensinde kommer til......det er fuldt ud korrekt hvad der bliver skrevet. at du ikke er i stand til at se interp lag er ikke resten af verdenens skyld.


    Nu skal jeg ikke til at liste op hvad jeg har spillet i osv. men!


    Kan se du er fra Vejle - så med mindre du er Bitch, Toothpick eller Nituz så har du intet der er værd at vide..


    Og hvis du var en af de 3 ville du aldrig fyre sådan noget pis af ang. interp,lol.

    Quote

    Originally posted by AtoM!C


    Temperaturen falder nok en del, især hvis det er refenrence køleren der er på.
    Og igen, hvis det er reference køleren, er der ingen køler på ramne, hvilket der er med zalman.


    Så teoretisk set skulle du kunne overclocke mere :)


    Lyder da meget godt, hvordan er monteringen hvis du selv har prøvet?

    Quote

    Originally posted by X-Man
    bare lidt iriterende man ikke kan betale med VISA Electron....


    Da jeg forsøgte det, og have indtatstet al info hoppede den ind på min bansks hjemmeside og ville have jeg skuklle logge på netbank, har jeg så bare ikke....


    Der er lavet noget nyt om at når man vil overføre via VISA på visse sider forbinder den til netbank for at få en bekræftelse.


    Et andet eks. er expekt, betting site.

    Hvor meget vil sådan en zalman forbedre performance på, lad os sige et Asus 7900GT som jo er et eftertragtet kort...


    Nogen grund til at investerer i sådan en hvis man ikke overclocker, og man overclocker er foreskellen så stor med zalman?


    Er da en habil poker spiller, så det vil jeg mene. Dog ikke så meget offline erfaring endnu, men lidt er det blevet til.


    70k på 4 uger, har min makker taget ud.

    Du kan altid tilbageføre penge via PBS, det tager dog lidt tid da de har mere end en sag at behandle.


    Også har jeg lige læst andres comments, og vil lige understrege igen at det er PBS man går igennem for at få sine penge igen.

    Quote

    Originally posted by snow


    der er ikke noget indirekte i interp, den fortæller hvor lang tid der skal gå før den opdaterer placering af player models, jo lavere den er jo flere gange opdatere den


    Indirekte på den måde at det føles som model lag hvis din interp står forkert

    Quote

    Originally posted by _WHAT_
    jeg er da ligeglad hvad du mener hvis min står forkert kan der godt være til dens til choke hvilket jo er en del af hans problem så kunne jo være det hjalp ved ham også :)


    interp skal selvfølgelig stå rigtigt men den påvirker jo ikke choke og loss den styrer bare hvor meget der bliver interpoleret.


    Det har ikke noget at gøre med hvad jeg mener, sådan hænger det sammen.

    Med det setup skal du kunne køre 100fps, så det er noget externt der gør det


    rates er kun netsettings.


    Sku lang tid siden jeg har rodet med min config, men


    cl_shadows 0 - Husk
    cl_weather 0 - Husk
    max_smokepuffs "0"
    max_shells "0"

    Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Sæt du den bare til 25000 alt over kan være lige meget da max værdi er 25000 :)


    sæt din cl_rate til 9999 kan evt. være den der fucker noget op for dig...


    Cl_rate har ingenting med netsettings som sådan, det eneste der har indflydelse er rate, updaterate og cmdrate og interp men det er indirekte

    Lagde ikke mærke til at det kom ud, da jeg intet kender til spillet, men så også lige tidligere idag hvor stor en success det er så er ved at hente det. Skal helt sikkert spilles iaften.


    Er det meget HW krævende?

    Quote

    Originally posted by Fragman
    over lan kan 0.01 anbefales da det er den eneste forbindelse der kan opdatere så mange gange.


    en god CW server kan klare ned til 0.33 ca og en alm ffa server er 0.66 bedst på.


    Nej nej nej, du ved tydeligvis intet om cs settings, så stop med at smide lort afsted...


    Det samme til dig _WHAT_ jeg spille ganske udemærket hele tiden med ex_interp 0.01, samme gør alle andre der ved bare lidt om spillet. Og nej jeg spiller ikke på polske ffa servere