Indlæg af Dash

    Quote

    Originally posted by Brtlsn
    Stort set fuld frost rykker rundt til pvp


    hmm okay men kunne der ikk være noget i fire måske ?

    hej alle sammen :)


    jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med hvorfor nogen Talents er bedst hvis man skal i PVP Arena.


    ville være nice hvis nogen kunne hjælpe :)


    // Dash

    Quote

    Originally posted by Frankovic
    Hastigheden på maskinen fejler nok ikke noget til lidt lette spil, men ifølge denne test er kvaliteten ikke videre imponerende på netop den zepto model.


    Som jeg også har skrevet i en anden tråd, så prøv at kigge på Dells Vostro serie. De er også lidt store/tunge rent fysisk (lige som zepto 3125), men til gengæld har jeg ikke set andet end at dem som har fået dem synes kvaliteten er ok. Se fx her. Og så er de meget billige i forhold til den hardware som sidder i :)


    Har selv bestilt sådan en Dell, men der er desværre ca. 4 ugers leveringstid på i øjeblikket, så går lidt tid inden jeg kan fortælle om mine erfaringer med den. :D


    hmm okay. men er ikke så vild med Dell det må jeg sige men vil da kigge lidt på dem :)

    Quote

    Originally posted by nickmename
    "Men mange gir dem bare en tur med noget trykluft." Hvordan ialt verden giver man den trykluft ? :P


    du siger der er garanti på den, så send den dog ind igen :D hehe

    heey


    jeg skal købe bærbar, og ville lige sige hvad i synes om denne ? er den god nok, til og spille lidt og sån,
    den koster, 6.101,50 kr



    80GB 5400omdr SATA Harddisk Hitachi®
    Ingen operativ system ønskes
    SAMSUNG COMBO 6xx4w/6xx5WD/2xx5W
    Keyboard 2225/2425W DK
    15,4" WXGA 1280x800 - 3215WD
    6 Cell Batteri til Znote 2225W/2425W
    Miljøafgift
    Intel® GMA X3000
    Onlinerabat 3215Power
    2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7300 800MHz
    2048MB (1024x2) DDR2 667/PC5300 SODIMM, Zepto
    Zepto Zpro 300Mbit trådløst netværk (ABGN)