Indlæg af AtoM!C

    Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Ja Ferry Corsten feat. Ramin Djawadi - Prison Break Theme [Breakout Mix].


    Elsker oss den stille sang med Alexi Murdoch - Orange Sky.


    Håber der kommer en S3, og håber bare at de kan holde nivauet.
    Synes nu det er var synd at John Abruzzi døde så tidligt i 2. sæson (Peter Stormare er sg cool). I forhold er til LOST er der meget mere skrald på Prison Break :clap:


    Please, spoiler alert næste gang ;(

    Hey drenge. Jeg leder efter et sjovt online strategispil. Det skal ikke kræve alt for meget tid, et dagligt log-in eller 2 måske.


    Synes der er ret mange dårlige derude som ikke rigtig fanger, eller koster for meget tidsmæssigt.


    Spil jeg har prøvet:
    Darkthrone, Ogame, CS-Manager, Trophy-manager (fodbold).


    Har i nogle gode forslag? I må gerne lige skrive kort hvad det handler om :)


    Har kigget på poxnora, er der nogen der har erfaring med det?


    Mvh. Jimmi Lind

    Synes det er synd der er så mange stavefejl i testen det virker utroligt uprofessionelt og som om du ikke lige har gidet at læse den igennem en ekstra gang.


    Ydermere står der intet hvorvidt om værdierne er målt i et aflæsningsprogram eller med et multimeter, hvilket også har en del at sige.

    Er enig i at vægtvogterne, DDV osv ikke duer kan jeg godt stå inde for.


    Jo - du taber dig 1-2kg om ugen men det er lige så meget muskler som det er fedt, og det er bestemt ikke godt at tabe muskler, da de skal hjælpe dig med at holde vægttabet oppe når du er færdig. Har selv været der, tog det dobbelte på af hvad jeg tabte da jeg dumpede i.


    Det er langt bedre - som macimuz siger - at lægge din livsstil om. Spis sundere, dyrk lidt motion, så kommer det af sig selv. Hvis du vil have lidt mere struktur på det, så kan du også tælle kalorier og veje din mad. Det lyder meget kompliceret men det er det egentlig ikke, hvis du bare sætter dig ind i det :)


    Personligt vejer jeg maden, men tager ikke det hele så seriøst. Drikker de fleste weekender og spiser da også lidt fastfood engang imellem. Har tabt en 5-6kg siden august, så det går bestemt fremad :)

    I ser godt ud tweak! :)


    Raller: Hvilket band spiller du i? Noget man kan lytte til?


    Macimuz: Det er dælme flot :D er selv igang med en livsændring og det er da lidt inspirerende at se at det kan lykkes :) hvor meget har du tabt dig?


    Her er jeg, har desværre kun skod billeder.
    Dette er fra et lan hvor jeg er meget træt og bliver humpet af en tøjhest :$
    http://alcoholic.dk/?p=show&id=772

    Hey drenge.


    Findes der ikke et Grand Turismo lignende spil til PC? Spiller både TMNations og Carbon, men jeg kunne godt tænke mig at finde et spil i stil med GT.


    Altså hvor man kører ræs og tjener penge, køber nye biler og upgrades, kører nyt licens, nye ræs, nyere biler nyere upgrades osv.


    Det skal dog ikke være total simulation, altså hvor det kræver 100% opsætning af bil osv for at kunne køre


    Findes det? :)

    Wow, er rigtig imponeret over at i kan tage så gode billeder med så få midler :)


    Carlsen har et ikke så dyrt kamera kan jeg forstå og dit, berleburg, er blot et A620 (fandt det i din DA profil).


    Giver mig helt lyst til at gå ud og investere i et lille kamera og begynde at lege :D

    Quote

    Originally posted by JuiCe


    Ka ikk forestille mig hvordan du ikk har lagt mærke til det :P


    Hvis man trykker lidt til venstre drejer bilen straks 70 grader til venstre...nogle gange virker det så kunstigt, som om der er auto pilot på :S


    Kan selvfølgelig godt være fordi Camaroen har dårligst handling af de 3 biler man kan køre i, men jeg synes den opfører sig nogenlunde som man har været vant til i de andre spil. Må lige prøve med de andre biler også :)

    Synes da ikke det var så slemt igen. Og nu var det jo også kun en demo. Synes også MW demoen var skod i forhold til det rigtige spil. Der var i hvert fald en del grafiske ting de slet ikke havde på plads. Mon ikke også det kommer i den fulde version.


    Hvad tænker i på med styringen? Synes det var herre sjovt at drøne rundt i den der Camaro. Men har heller ikke prøvet de andre. Dog var drift da godt nok noget af en katastrofe, det var stinky styring!


    Hvornår kommer den fulde version?