Indlæg af AtoM!C

    Ahh ok :)


    Skal nemlig til tyskland i morgen og handle, så kan få nogle billige dvd'er med. Ville dog nødigt køre forkert.
    Er der så nogen forskel, måske performance-mæssig, på dvd-r og dvd+r?


    Ok, prøver bare med Alcohol så :)


    Tak for svarene.

    Hej Tweak!


    Jeg har planlagt at smide en mod-chip i min wii, således at jeg kan spille backups af mine spil, og se DVD-film på den.


    Men hvilket program skal jeg bruge til at rippe spillene og brænde dem?
    Og hvilke skiver skal jeg have? DVD+R eller DVD-R eller hvad?


    Mvh. Jimmi Lind :)

    Dota! Det er supergrineren, især hvis i alle er nybegyndere og kan lære spillet sammen.
    Giver mange timers underholdning til vores lan.


    Kræver Warcraft 3 + frozen throne, og så er der en masse andre lækre custom baner til det også.


    :)


    http://www.dota-allstars.com

    Han var satme god på Roskilde i år. Der var en vild stemning og alle dansede, selv mig, selvom det slet ikke er min genre.


    Dog ikke noget jeg vil rejse til KBH efter :)

    The Prestige er min klare favorit for i år (Udkom d. 5 januar i DK)! Den film havde så mange twists og var så genialt lavet, jeg var helt fra den da jeg havde set den. Desuden er Christian Bale en af mine favorit-skuespillere, det gav den bare et ekstra pift.


    The Illusionist formåede overhovedet ikke at fange mig, og jeg ved ikke helt hvorfor. Måske fordi jeg havde set The Prestige et par dage før, og de to er en art samme genre, men synes ikke The Illusionist var nær så god. Eller også fordi jeg synes Jessica Biel fra FULDKOMMEN malplaceret i den film :).


    Pan's Labyrint var også en af de rigtigt store film i år. Elskede den lille pige, og hadede ham kaptajnen!


    Ellers var der jo Simpsons, som jeg havde hylegrineren over hele filmen igennem. Eller 300, der pga. billederne og stemningen var ret fed. Perfume var også ret smuk, lidt uortodoks på sin vis, og en ganske god film.

    Er det muligt at få en boks, således at man kan sætte en CD-R brænder (almindeligt 5.x" drev) til USB, således at det bliver en ekstern brænder? Ligesom man sætter en harddisk i en boks.
    Eller måske et IDE -> usb? Eller noget andet lignende.
    Eksterne brændere er nemlig uhyggeligt dyre, i forhold til hvad de kan :S


    Synes ikke jeg kunne finde noget på EDB-priser.


    På forhånd tak
    Mvh. Jimmi Lind

    Sindssyg demo!


    Kan godt lide grafikken, selvom det hakkede en del, i 1280x1024 - medium details, men mit hardware er jo heller ikke af nyere dato


    Kan godt lide at der er så vildt mange muligheder for at dræbe modstandere, hacke bots, og modificere ting selv. Glæder mig til den fulde version


    :)


    EDIT:
    Woot! Spillet er blevet anmeldt til 9,7 hos IGN, som kun HL2 og Black and White har fået før det!
    http://pc.ign.com/objects/707/707640.html

    Jo, det ser skam ikke værst ud. Det kunne sagtens have gået værre.
    Samtidig scorede vi jo, og benficas defensiv så ikke alt for god ud! Så jeg tror skam der er ok chancer parken, vi skal bare lige være lidt hurtigere i presspillet, så Rui ikke får chancer som dem i går!

    Åh, Neel :L~ hun er skøn. - Selvom jeg stadig er mere forelsket i Laura Christensen!


    Og kender fætteren til Lukas / Jon Lange - woot.


    Men udover det synes jeg den lyder tynd. Alene taglinien: "ikke alle overlever at flytte hjemmefra". Come on, det er næsten for plat. Har ikke tænkt mig at se den, andet end hvis den kommer i tv en gang :)

    Det lyder da som om det har været et generelt problem med sådanne gasblus. Temmelig skræmmende :S Heldigt det ikke gik ud over flere.


    Ja det hele lignede lort simpelthen. Torsdag aften var der seriøst en lille flod af vand ude ved gang/mudder-stierne. Vi havde heldigvis fået konstrueret en dæmning af en ghettoblaster + diverse så vores lejr ikke blev komplet oversvømmet.


    Så desværre ikke Band Ane nej. Var simpelthen for fuld :P


    Stemningsbilleder + lidt videoer fra vores lejr kan findes her: http://www.crappy.dk/roskilde2007.htm

    Det er da godt du har haft en god tur på trods af al modgangen Marquis :)


    Mht. det med gasblusset, så var den ene af piger der blev forbrændt søster til en i min lejr. Det havde vidst været helt sindssygt. De havde blot siddet i deres lejr, og så var det nabo-lejrens blus der var sprunget i luften og havde ramt dem, ret crazy.


    Billedet er desuden ret sigende for hele festivalen :D

    Har ikke rigtig nogen kilde på det der urinstøv, kan blot huske der stod en hel del om det i festival-globe sidste år :)


    Faktum er dog stadig at de fleste fra min lejr der tog hjem lørdag ikke har oplevet noget, mens os der tog hjem søndag alle er blevet mere eller mindre forkølede.


    Men godt at høre at folk har haft nogle gode oplevelser :)

    Jeg blev der skam også! Var dog i kbh onsdag til torsdag, fik lige et varmt bad og en varm seng at sove i, ret lækkert. Mit telt holdt ellers tørt, bortset fra under min luftmadras, men resten var nogenlunde tørt.


    Den bedste oplevelse var nok Trentemøller i Arena. Der var den vildeste stemning, der var bare dømt fest fra første tone. Derudover var Muse også i særklasse, så dem ret tæt på oppe i pitten, men dem havde jeg set før. Whitest Boy Alive er blevet modtaget ret blandet i pressen, men jeg synes det var ret godt.


    Så egentlig ikke nogen dårlige koncerter i år. Det skulle da lige være Qotsa, hvor lyden stank de 10 minutter jeg stod alene og så det. Nåede ikke Red Hot, og gik vidst ikke glip af noget så vidt jeg hører :).


    Dog har jeg fået en ordenlig omgang forkølelse efter jeg kom hjem. Har ladet mig fortælle at det var urinstøvet der nåede at få lidt fat i løbet af søndagen. Alle i min lejr der blev til søndag er nemlig blevet mere eller mindre syge.


    Alt i alt en glimrende roskilde, var i den fedeste lejr i de 4 år jeg har været med, og musik-oplevelserne var også rigtig gode. Desuden er det rimelig fedt at have været til (og overlevet alle dage af) den vådeste festival nogensinde !:D

    Quote

    Originally posted by Marquis


    Ja det er eddermanme for trist. Hvis dog bare vi kan undgå deciderede skybrud og lignende. Fordi det regner lidt så går det jo nok.


    Ja, det skal nok blive fedt alligevel. Mudder har også sin charme (i hvert fald de første par dage) - og hører nærmest sammen med Roskilde! :)