Indlæg af Army

    Hej er der nogen der har et bud på et godt tv til stuen med full HD og alt det der høre til nutidens mode ? ;D


    Krav


    FULL HD


    Digital tuner


    Ønsker:
    gerne 42" eller over



    Mange tAk


    MArc

    Hej.....


    jeg er den løkkelige ejer af dette setup


    Operating System: Windows 7 Professional 32-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.100618-1621)
    Bund Kort P5Q SE plus
    BIOS: BIOS Date: 08/28/09 15:37:45 Ver: 08.00.14
    Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz (2 CPUs), ~2.7GHz
    Memory: 4096MB RAM
    Grafikkort Ati HD4890



    det er lykkes mig at overclocke min GPU med det der auto clock hjælpe noget,


    men jeg kune godt tænke mig at overclocke min CPU til lidt mere ikke så den er ved at knække sig ;D er der nogen der kan hjælpe mig med at overclocke den bare lidt?


    Mange tak
    Hilsen Marc



    PS standard box cøler på cpu !

    Hej jeg ejer en mobil telefon af mærket samsung i8910 HD og jeg ville høre om det er muligt at bruge den som webcam eller "overvågnings kamara" så jeg selv kan føde data til skype og msn Ex.


    Hilsen Marc

    Hejsa


    jeg søger lidt hjælp til at opgradere min gamle pc, da den gerne må kunne spille Bf Bad company 2 uden de store problemer



    Jeg ejer dette system


    P5K Socket 775


    Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz (2 CPUs), ~2.7GHz


    ATI Radeon HD 4890


    Harddisc´s SAMSUNG HD501LJ ATA Device og WDC WD5000AAKS-65YGA0 ATA Device


    Og en 500W strømforsyning




    MvH Marc.

    hej,


    jeg har for små tre ugers tid siden, købt en mobil (nokia n79) hos okaymobil.dk, som de sente til mig, men der er ikke dukket noget op i posten.


    Så det jeg søger er en ordenlig online mobil shop hvor man kan købe en nokia n79 Uden abonnement! nogen der har nogle gode forslag, så skiv endelig


    Marc...

    vis jeg er usikker på om det er sikkert at handle, handler jeg ALDRIG, så hvad med at du tager dit indlæg og stikker den op hvor din nabos kat har været mange
    jeg skal nok selv bestemme om jeg handler! mine penge mine valg !

    hej¨



    Så har jeg vist fundet ud af hvilken bærbar jeg har tænkt mig at købe, det er en :


    Vis i har nogle idé om hvad der skal udskiftes så skriv endelig


    Zepto Znote 6625WD -Grafik


    Konfiguration
    2.40 GHz Intel C2 DUO T8300 800MHz 3MB (Virker kun med Vista)

    4096MB (2x2048) DDR2 667/PC5300 SODIMM "Kræver Vista 64bit for fuld udnyttelse"

    Zepto Zpro2 N-Standard (NBG)

    Dansk tastatur layout

    SAMSUNG DVD-RW DL Brænder

    15,4" WSXGA+ 1680x1050 - 6625WD

    6 Cell batteri til 6X24 / 6X25

    NVIDIA® Geforce 8600M GT

    Miljøafgift

    onlinerabat

    Manual 6025/6625

    200GB 7200rpm SATA Harddisk

    Intet operativsystem ønskes


    Tilbehør
    Logitech Optisk Wheel mus

    Zepto Casual pro

    hej jeg har lige købt bil med indbygget navi og cd. men ´den skal opdateres med en cd, jeg kan bare ikke se hvor de sælger dem, nogen der kan hjælpe ?



    modellen er en sony MEX-100NV

    hej jeg har et spørgsmål, kan man fjerne links der har været tastet ind?


    det er fordi at jeg har en datter på 7 som bruger min pc, og jeg har jo besøgt nogle adult sider som jeg vil have væk så hun ikke ser dem... kan det fjernes ? hilsen tobias