Indlæg af Azjo

    Bruger du winxp, er det winxp du skal vælge.
    Bruger du win9x, er det win9x du skal vælge.
    osv ;)


    Og du bruger vel winxp vil jeg regne med.

    Jeg bruger gen_msn 0.23 da man kan sætte artist - title i stedet for det latterlige title - artist setup som microsoft har sat det til.


    har prøvet 0.24 som ikke virkede ordentligt og 0.22 er den eneste at finde på winamp sjovt nok :crazyeyes:

    Jeg bruger k-lite MEGA codec pack


    Klart bedst synes jeg.
    Selvom kun 5 af dem vil blive brugt flittigt er det nu lækkert at have alle codecs så man ikke bitcher når der endelig er en fil der ikke gider køre.


    Og ingen kompabilitetsproblemer med k-lite da det er testet grundigt.

    Kender en der havde sådan et problem (meget tæt på ihvertfald så vidt jeg kunne forstå på den person jeg kender)
    Løsningen var at købe med et andet kreditkort, så virkede det uden problemer.
    Er dog overhovedet ikke sikker på om det er det hos dig.

    Hvorfor er jeg ikke overrasket over at jeg fik smidt det i hovedet.. jeg har skam firefox men jeg foretrækker iexplore. Hold jer nu til hvad man spørger om ;)


    #deaz hos mig starter den aldrig en ny process (iexplore.exe mener du vel?) og det er netop det jeg gerne vil have at den skal gøre.

    Engelsk fordi det fyldte mindst ;)


    Mit problem er at jeg vil gerne loade iexplore.exe hver gang jeg åbner iexplore i stedet for at hver iexplore ligger i explorer.exe
    Jeg havde det sådan i lang tid en overgang og det var faktisk dejligt at når et vindue crashede gik det KUN ud over dette vindue og ikke hele explorer.


    Mit spørgsmål er så, hvordan får man den til at loade en individuel iexplore.exe?


    It's not a bug, its a feature

    Jeg var på efterskole da jeg besluttede at når jeg kom hjem næste gang skulle jeg fanme købe mig en nintendo 64.
    Jeg formåede at drømme 3-4 gange, at jeg havde fået den og troede seriøst næste morgen at jeg havde den, forestil jer skuffelsen når det gik op for mig at det var en drøm X(

    Radtools har ofte problemer med lyden, så den vil jeg ikke anbefale.
    Det er dog det bedste alternativ hvis det skal være gratis.

    Det sker også med visse andre sider men dog sjældent.
    http://aumha.org/win4/a/kernel32.php har jeg været inde på, og jeg lagde mærke til 3. som omhandler overclocking men jeg tror ikke det er det.


    Det må jo være en speciel handling som den side nævner, men hvilken, kan være hp admins ved det?
    Den anden side, jeg vil prøve nogle af de tips senere, tak :)

    Når jeg prøver at gå ind på den nye side hwbot.org så crasher explorer med en kernel32.dll fejl, og nogle gange crasher drwtsn32.exe derefer.
    Nogen anelse om hvad der forårsager dette?