Indlæg af deaz

    Quote

    Originally posted by urbananen
    Der er ikke nogle "normal"-lette-gratis programmer man kan gøre det med? Altså.. Bare sådan noget lign..?
    Ved ikke hvor godt det bliver hvis man ordner det i paint..


    Det bliver ikke svært at lave i paint :D du skal bare klippe i de forskellige billeder og vupti! :)

    Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ahh, kan være man også synes om de andre dele som denne model er udstyret med :)


    Hvilket? Jeg kan kun se makeup ;D

    Quote

    Originally posted by Macimuz


    Nååh, har noget vakt en interesse :boxing:


    Hold nu ;D Det er bare en stor klump makeup som vækker liv i tissefyren :D

    Der var jo også den der "slange" der åd en aligator... problemet var at aligatorens hale stak hul i skinnet på slangen og de døde begge 2 af det... :P

    har set sådan en før :D kan bare ikke huske hvilken race/breed det er ;D Finder lige billedet senere når jeg kommer hjem ;p

    Quote

    Originally posted by urbananen


    2 sekunder tavshed, og så sig.. "Så kan vi ae din bag efter"..
    Så den hjemme..
    -Eller også har man en fin farve på kinden


    Haha, det MÅ prøves :p skal bare lige bruge en sød killing først

    Quote

    Originally posted by Hardstyler
    jeps, så køb en lille killing, så er du sikker på at få noget :P


    <Vis billedet med mobilen>
    Vil du med hjem og ae min killing?

    Quote

    Originally posted by Ghe2
    Findes der ikke en klient eller et utillity så man kan køre messenger på Linux ?


    Der findes msn klienter... en del.


    Gaim
    aMSN
    Kopete... er bare nogle af dem.


    og hvis du vil emulere msn messenger skal du ikke regne me det, det er sikkert muligt men det ER jo lavet af microsoft :p


    - deaz

    lsass, nej den er opdateret for længst. Mener ikke der er nogle orme ude der kan spredes direkte gennem windows standard porte lige fortiden (udover dem som man ikke kender til). Men ja der går en uge eller 2 til microsoft sender patch ud.

    Husk lige, kaspersky advare selvom det ikke vil have noget effekt hvis den røg ind. Du er nemlig opdateret så den kan ikke gøre nogen skade, men jeg må sige. Det er træls med den meddelse. Du skal ikke være bekymret som sådan, bare irriteret på kaspersky :p


    Hvis du vidste hvor mange computere der bare står og inficere andre med rangescan ;) Ved ikke om du har set klippet men en uopdateret windows xp sp1 står normalt 10 minutter koblet op på nettet uden om firewall/router også er den fyldt med spyware/trojans osv.