Indlæg af Claes

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bllets


    Alt der som du ser i Sulfaras er noget text, billeder, etc. I shard mangler både kode til billeder, ramme, osv. Det er faktisk kun tekst.


    Jeg burde kunne få det til at virke for dig, men du bliver nødt til at vente til jeg får fri fra skole. Kan evt. prøve på mit eget domæne først, så jeg/vi er sikker på jeg ikke ødelægger noget. ;)


    Det ku virkelig være super godt :) Jeg kan altid lige hive min website ned i en backup, hvis noget sku gå galt.


    Men hvordan kan det være at sulfuras virker, men shard ikke gør? Og fx Legacy og Light's justice kan den slet ikke finde overhovedet. Der kommer bare en fejlmeddelelse og et spørgsmålstegn. Jeg er villig til at låne en et username og password til ftp'en, hvis bare han kan få det her til at virke.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Gurk
    der er ingen steder hvor du har vist noget om itemlinks.. du har ikke engang et forum kørende eller DKP site.. så hvordan skulle det være muligt at kigge på hvorfor det ikke virker..


    og btw.. for at få det til at virke på phpbb2 forum så er der en fin guide til præcis hvordan man får det til at virke på deres side..


    Det er jo ikk det jeg skal bruge.
    Kig på websiten igen. Jeg har tilføjet og slettet lidt loot, så det har ikk været der hele tiden. Men nu er der et eksempel.


    Icon's mangler, og mange af items virker ikke (Der står item not found og så er der et billede af et spørgsmåltegn istedet). Baggrunden på nogle items virker heller ikke.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Awokeneyes


    Du kan starte en server, uden og ha spillet installet? :boxed: Men når man åbner selve spillet, henter man infomationer fra mappen.


    Ja det kan du sagtens, men dem som har compilet serveren for dig, har jo fået informationen et sted fra. Netop wow mappen. Det er ikk en kineser som har siddet og skrevet alle 15000+ items ind i databasen selv. Der er langt over 1 million queries i en database, så der er noget automatik indblandet. Men som du siger, hvis man aldrig installerer spillet, har man vel heller aldrig accepteret nogen eula.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bllets
    Quest fra level 1-4 (ca.) er Tauren ONLY. De fleste andre er for alle racer, hvis ikke alle..
    Dog som nice2u siger, du kommer til at gå/flyve mere pga. af når du skal lære abilities.


    Der er mange quests som er tauren only fandt vi ud af :/. Men sket er sket, og vi er lvl 15 nu, så vi er i barrens. Det KAN godt lade sig gøre, men jeg vil råde andre folk som har tænkt på det samme til enten at starte den samme race eller sidde til LAN hvis det er fordi folk har brug for hjælp til at starte. Det her var besværligt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Awokeneyes
    Overvejer meget min warlock, nu efter patch 2.3.0 (Hvor man skal bruge 30% mindre exp, og får 30% mere fra questes.)


    Det er kun lvl 20 - lvl 60. Lvl 60-70 er det samme som før.

    Jeg var også derude og stod også blandt publikum da hende den gamle fik en ps3 :/


    Mega unfair. Det ku de godt ha sagt tidligere så jeg ikk var mødt op og forventet en fair lodtrækning.
    Men fik da en masse wow trials og to t-shirts :)

    En af mine venner skal til at starte en char i wow for første gang, og jeg har lovet at starte en sammen med ham. Han vil gerne være tauren druid, og jeg vil gerne være rogue. Kan jeg så som UD/BF løbe hen til hans start sted så vi kan queste sammen? Eller er de quests kun tilegnet taurens?


    på forhånd tak.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Hehe tror jeg ikke, men den eneste grund til at jeg prøvede det var fordi det var smidt på tweak.dk


    Men på den anden side nogle ris er vel ikke så dyre igen :D :))


    Mon 10 ris er dyrere end hvad siden indtjener pr. reklame?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Kør gif filen gennem et program der kan læse antallet af billeder der kører animationen før den genstarter og så se..


    Selve filen skifter retning ;) Så der er ikke meget hokus-pokus i dette


    Hvis det var sandt, ville den jo skifte på samme tidspunkt hele tiden i en slags loop.


    Jeg spiller på sydonai :) Og jeg har en del ting som måske ku være af interesse. Men ved det ikke endnu! Du kan skrive til "Hjalte" derinde og se om jeg er online :) om ikke andet, så kan vi prøve at stable et 5-mands hold på benene, og raide sydonai et par gange. Jo flere mennesker, des bedre drops.

    Jeg selv er level 33 Guardian med fuldt legendary/unique gear. Har tævet normal mange gange, men det lader til at nightmare bare er umuligt :(


    Hvor langt er i nået?